הוא היה מצוין! המחיר לדעתי היה הוגן, הוא הגיע בהתראה קצרה ובשעה שקבענו. ההתקנה הייתה מקצועית ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סתיו עוז, כרמיאל.
משוב: 16/05/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב מבחינתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ארז פפרני, חיפה.
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי על הגג
חוות דעת:
היה על הכיפאק!, הגיע בזמן טיפל מהר
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוליבייר דוראן, אור עקיבא.
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מערבל בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
עדן אלמו, קרית ביאליק.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה וסידור צינור בדוד.
חוות דעת:
השירות היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר ד. קרית מוצקין.
משוב: 09/05/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל של חברת כרומגן בעקבות דוד שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא הגיע בשעה שקבענו, היה זריז ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאול קרומגאלז, נשר.
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת קולט שמש מחברת כרומגן.
חוות דעת:
השירות היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני קורן, קיסריה.
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וחשמל.
חוות דעת:
היה אחלה לגמרי!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עופרי ב. חיפה.
אשרור: 05/05/2024
משוב: 08/12/2023
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד שמש.
חוות דעת:
קובי נתן מענה מהיר, הגיע בזמן, עבד במקצועיות וגבה תשלום הוגן בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר קסלסי, בנימינה.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולט.
חוות דעת:
היה פנטסטי! שרות מהיר, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 733 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.