היה מצוין. המקפיא הפסיק לעבוד, עפיף הגיע באותו היום וטיפל מיד בבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי חבושי, חיפה.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר צוק, חיפה.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 11/09/2023
תיאור השירות:
הפשרת קרח מרדיאטור והחלפת חיישן במקרר.
חוות דעת:
עפיף היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מינה קולסקי, חיפה.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר מחברת Amana.
חוות דעת:
תוך כדי הטיפול בתקלה נתפס לו הגב והוא לא היה יכול לסיים את העבודה. המקרר עדיין לא עבד אחרי זה אז שלחתי לו ווצאפ והוא אמר שאני אקח טכנאי אחר בגלל מצבו הרפואי. הוא היה בסדר גמור אבל לא נתן אחריות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גידי לדרר, חיפה.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
תיקון של מקרר שקיצר את מפסק זרם הפחת, כולל החלפת גוף החימום והתרמוסטט.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שחר כץ, חיפה.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
החלפת סנסור למקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
עפיף היה מעולה, עשה עבודה טובה, תכליתית ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר שדה, חיפה.
אשרור: 01/06/2024
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן מקפיא.
חוות דעת:
ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור גולדברג, חיפה.
אשרור: 30/05/2024
משוב: 03/01/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה ענייני, עשה עבודה טובה, היה בסדר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליאור שגב, חיפה.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 18/10/2023
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וגוף חימום במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, טיפל זריז, לא הייתי בבית ואמר לי מה הבעיה בטלפון. נתן לי אחריות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 872 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עפיף, טכנאי מקררים, מעיד על עצמו כי הוא הנדסאי מיזוג וקירור המתמחה בתיקון כול סוגי המקררים הביתיים עם ניסיון של יותר מ 25 שנה: "אני מביא חלקים איכותיים ומעניק שירות אמין זמין ומקצועי ברמה גבוהה", הוא מסכם.
תחומי התמחות
:: מקררים ביתיים
ותק בתחום
26 שנים
שאלות ותשובות עם עפיף
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.