מידרג מ2003
417,270 המלצות של לקוחות קודמים על 3,167 בעלי מקצוע ב- 60 תחומי שירות
חיפוש חופשי באזור תל אביב
אודות מידרג  >  מהתקשורת  >  דה מרקר

אודות מידרג

  |  

דה מרקר

 

 

חברת מידרג הירושלמית השיקה אתר אינטרנט המאפשר למנוייה לקבל מידע ודירוג של בעלי מקצוע ונותני שירותים.

חברת מידרג מפעילה מאגר מידע המדרג בעלי מקצוע ונותני שירותים כמעט בכל תחום במרבית אזורי הארץ. השירות ניתן כמנוי שעלותו 48 שקל בשנה. בעבר, מנוי השירות שחיפש שירות הובלות, למשל, התקשר למוקד השירות וקיבל שמות של שלושת המובילים שדורגו ראשונים. כיום ניתן לקבל את הדירוג באתר החברה עם שם משתמש וסיסמה. האתר כולל גם טיפים נגד רמאים, ובקרוב יתווסף גם מחירון בסיסי לעבודות.

מנכ"ל החברה, נוחם אוחנה, הסביר כי מוקדני מידרג יוצרים קשר עם המנוי לאחר קבלת השירות ומבקשים ממנו לדרג את רמת השירות (מ-1 עד 10) על פי פרמטרים של מחיר, יחס ועמידה בזמנים. פרמטר נוסף שנבחן הוא איכות/מקצועיות נותן השירות. ניתן לתקן את הדירוג לאחרי זמן מסוים, במידה שהעבודה מתבררת כגרועה.

מידרג הוקמה בסוף 2003 עד ידי נוחם אוחנה, יואל שרף ויוני מנקר. החברה החלה את פעילותה בנובמבר 2003 באזור ירושלים ובהמשך הרחיבה את פעילותה לאזור מודיעין וגוש דן. בימים אלה החלה החברה לבנות מאגר נתונים לאזור חיפה. מידרג מציעה כיום למנויים כ-50 סיווגים ומאות תת-קטגוריות בתחומים שונים כגון שיפוצים, חשמלאות, אינסטלציה, הדברה ועוד. בשירות חברים כיום למעלה מ-10,000 חברים שגויסו בצורה חופשית או דרך מבצעים שהוצעו לעובדי חברות גדולות כאינטל, פלאפון, אורנג', בנק טפחות ועוד. במידרג חברים כיום 1,400 נותני שירות המשלמים עמלה אחידה לפי מספר הפניות של כ-4% בממוצע.

אוחנה: "לבעלי מקצוע יש אינטרס להיכנס למאגר שלנו, כדי לקבל לקוחות. אבל כדי לשמור על איכות נותני השירות במאגר יש לנו מערכת בקרה מסודרת לכניסה. אחת הדרכים להיכנס היא המלצה חופשית ממנוי. בשלב הבא אנחנו מבצעים משוב בין המנויים על איכות השירות של המצטרף והוא מדורג על פי ממוצע 10 המשובים האחרונים".

"מסלול כניסה אחר נקרא ספקצ'ק. נותני השירות הפונים אלינו מיוזמתם מתבקשים להשאיר לנו צ'ק ערבון שנע בין 1,000 שקל ל-10 שקלים שנכתב לפקודת עמותת יד שרה. הצ'ק נשאר אצלנו ואם בעל המקצוע מדורג על ידי אחד הלקוחות בציון כללי הנמוך מ-7 - הצ'ק מופקד ליד שרה. לעומת זאת, לאחר 3 לקוחות מרוצים הצ'ק חוזר אל בעל המקצוע. אנחנו לוקחים אחריות על השירות ואם נותן שירות מפשל, אנחנו מפצים את הלקוח. החזון שלנו הוא שבעוד כמה שנים תיעלם תופעת החאפרים".

צורי דאר, דה מרקר, 21.11.2004

   |       |       |       |       |       |       |