מידרג מ2003
384,136 המלצות של לקוחות קודמים על 2,991 בעלי מקצוע ב- 60 תחומי שירות
חיפוש חופשי באזור תל אביב

אודות מידרג

  |  

מערכת הגישור של מידרג

 

26/07/2011

אני אספר לכם על הגישור הראשון שעשיתי, באתר מידרג, בין מוביל באתר בשם "הובלות 5 כוכבים" ובין לקוח באתר – אושיק אביב. (הלקוח אישר לי להציג את שמו...)

הסיפור שהיה כך היה...

אושיק לא עבר דירה עם המוביל אלא רק קנה ממנו ארגזים ב- 450 שקלים. כשהתקשרנו ללקוח, זה מה שהוא אמר:
תאור השירות
קנייה של 60 ארגזים.
חוות דעת
קניתי ממנו ארגזים והם היו באיכות על הפנים. הוא הביא לי ארגזים משומשים למרות שסיכמנו על חדשים.
דרוגים
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:

המוביל קורא את חוות הדעת באתר

המוביל, ראה את חוות הדעת באתר ורצה לפצות את הלקוח. עד הפעלת מערכת הגישורים, היינו אומרים, שגם אם הוא יפצה - זה לא ישנה את חוות הדעת! הסיבה הייתה שכך האמת תלך לאיבוד – הלקוחות הבאים לא ידעו שהציונים שהם רואים זה אחרי פיצוי.

הלקוחות הותיקים באתר ודאי זוכרים את המייל שבו שאלתי אתכם, לפני כמעט שנתיים – האם לעשות גישורים או לא וגם את התשובה שעניתי בוידאו בעקבות מאות התגובות המרגשות שקיבלתי מכם.

הפתרון: במערכת הגישורים החדשה שבנינו אפשר לראות גם את חוות הדעת המקורית השלילית וגם את המעודכנת – אחרי הגישור. כך, כולם מרוצים וגם האמת מרוצה. דרך אגב, הפתרון הזה הוצע לי על-ידי גולשים רבים. אולי אפילו על-ידך?

הגישור הראשון

אקיצר, מה עשינו עם המקרה הזה? פנינו אל הלקוח והצענו לו גישור. ט-ר-ל-ל-מ-ט-ט-ם הגישור הראשון של מידרג יוצא לדרך.

הלקוח ביקש פיצוי כספי מלא בגובה 450 ₪. אבל... ופה מגיע הקטע המקסים... אושיק ביקש שהמוביל יתרום את הכסף לעמותה שעוסקת בטיפול בנערים במצוקה.

הצענו את ההצעה למוביל. והוא, ברוב חוצפתו, לא הסכים!

הוא אמר כך: "נערים? הם לא צריכים תרומות. שילכו לעבוד..."

המוביל ביקש לתרום לעמותה שמטפלת בתינוקות. רק תינוקות. הגישור על הפער הזה בין הצדדים לא היה קשה חיפשנו עמותה שמטפלת בתינוקות ומצאנו.

איזה עמותה קיבלה תרומה של 450 ₪ ולא הבינה מאיפה זה בא?

עמותת "חיבוק ראשון" - עמותה ששמה לה למטרה לטפל בתינוקות נטושים על ידי צוות של מתנדבות. למי שלא מכיר – המתנדבות מגיעות, כמעט יום יום, לבתי החולים רק בכדי לחבק את התינוקות שננטשו.

והדובדבן שבקצפת. המוביל פקסס לנו אישור ומכתב תודה מיו"ר עמותת חיבוק ראשון – מיכל קוריאט. ואז מישהו בצוות האתר טען שהשם של יו"ר העמותה מצלצל לו מאוד מוכר מהמשובים עם המשתמשים באתר.

בדיקה קצרה ו... נכון. היא גם לקוחה של אתר מידרג!

אתם מבינים למה היה לי ממש כיף הגישור הזה?

איך כל התהליך הזה נראה במערכת הדירוג?

במערכת הדירוג אנו מראים:

     ::   מה הלקוח חושב אחרי הגישור
     ::   מה הלקוח חשב בהתחלה
     ::   מה היה מהלך הגישור

כך זה נראה היום במערכת הדירוג

חוות הדעת של אושיק אביב, מודיעין.
גירסה 2 - התקבלה בבקרת איכות, יוני - 2011  |  לגרסאות קודמות
תאור השירות
קנייה של 60 ארגזים.
חוות דעת
בהתחלה לא הייתי מרוצה מהאיכות של הארגזים ונתתי חוות דעת שלילית אבל אחר כך המוביל קרא באתר שאני לא הייתי מרוצה וביקש לתקן את המצב. כן ירבו כאלו נותני שירות בישראל! עצם זה שהפנייה באה מהמוביל והאכפתיות שלו משביעות הרצון שלי, גרמו לי לשנות את דעתי ולהבין שמדובר בתקלה ולא במעשה מכוון. הלוואי וזו תהיה תודעת השירות של כל בעלי המקצוע בארץ מגיע לו על הכול 10 רק בגלל זה.
דרוגים
כללי:  |  איכות:  |  מחיר:  |  זמנים:  |  יחס:

גירסאות קודמות
גישור
   |       |       |       |       |       |       |