מוקד מידרג: 1-700-707-233

מערכת הגישור של מידרג

מערכת הדירוג באתר בנויה כך שחוות דעת - הן שיקבעו את מיקום בעלי המקצוע ברשימה, דירוג גבוה, פחות גבוה, או מחוץ למידרג. אנחנו שואפים שכל מפגש של בעל עסק עם לקוח ישאיר טעם טוב. כמעט בכל המקרים זה עובד, אבל לפעמים יש דברים שמתפקששים, והמפגש מסתיים באכזבה. אנחנו מאמינים שיש מקרים שעסקים ולקוחות יכולים להגיע יחד לפשרה שתהיה מקבלת על שניהם, וכדי לגרום לזה לקרות – הקמנו את מערכת הגישורים, שהיא באחריות מחלקת בקרת הדירוג של מידרג, אז קודם כל נעים מאוד סמיילי עם משקפיים

איך עובדת מערכת הגישור?

תהליך הגישור בין לקוח לבעל עסק כולל כמה שלבים:

 

אחדהזנת חוות דעת שלילית – עוד לפני שמתחילים בגישור, הלקוח צריך לדרג את בעל המקצוע ולכתוב עליו חוות דעת.

שתייםהצעת פיצוי לאחר הדירוג השלילי שקיבל, בעל המקצוע פונה למערכת הדירוג של מידרג , מבקש גישור ומציע אפשרות לפיצוי / תיקון. 

זה יכול להיות ביקור נוסף על מנת לתקן משהו או להשלים את העבודה, פיצוי כספי ועוד

שלושקבלת הפיצוי – צוות מערכת הדירוג פונה ללקוח עם הצעת הפיצוי, לעסק אסור לפנות ישירות ללקוח. אם הלקוח מאשר שאכן הפיצוי ירצה אותו, מתחיל תהליך הגישור. אם הלקוח מעוניין בפיצוי אחר, אפשרי לדון בזה, בתיווך מערכת הדירוג של מידרג.

ארבע מימוש הגישור והוספת חוות דעת באתר אם הושג גישור, בעל המקצוע מקיים את הבטחתו, ולאחר מכן הלקוח מוסיף לחוות הדעת את גרסת הגישור.

לב שימו לב: במקרה של מימוש הגישור - שתי גרסאות המשוב יופיעו באתר אך הדירוג יחושב לפי הגירסא האחרונה.

 

מערכת הגישור

מקרה גישור לדוגמא:

בתאריך ה 12.03.2023 השאירה ספיר משוב שלילי על הנדימן שביקר אצלה. במסגרת תהליך הגישור בניהם, בעל המקצוע הגיע אליה שוב לתיקון חוזר. לאחר שהלקוחה היתה מרוצה מהתיקון, תהליך הגישור הסתיים. ככה שבתאריך ה 14.04.2023 אפשר לראות שהיא כבר כתבה משוב חיובי, והגדירה את הביקור הראשון כחוסר הבנה שהיתה בניהם.

לא יודעים מה אתכם, אבל אותנו זה מרגש, הידיעה שגם כשדברים לא הולכים טוב, אפשר לתקן.

 

כך זה נראה באתר:

 

תצוגת גישור באתר מידרג

 

והנה שתי גירסאות המשוב, כפי שמוצגות באתר: 

 

חוות דעת באתר לאחר גישור

 

מאמינים שגם את המקרה שלכם אפשר לתקן? מרגישים בשלים להתחיל תהליך גישור? מוזמנים לפנות אלינו במייל: csm@midrag.co.il.

מאחלים לכם גישור מוצלח!

צוות מידרג.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק