מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר עם בעיית דלת לא אטומה שגרמה לאיבוד קור של חברת סמסונג.
אני ואישתי התרשמנו ממנו לטובה, הוא פתר את התקלה והיה אמין וישר.
היה מהמם! הוא עבד ברמה הכי גבוהה שאפשר, היה נחמד ואדיב, הגיע בזמן והיה סבלני מאוד.
הייתה לו זמינות מעולה. זאת הייתה תקלה מאוד קטנה שהוא מיד עלה עליה, ורצה סכום סמלי. הוא היה הוגן ומקצועי. ממש מרוצה.
תיקון מקרר 4 דלתות של חברת שארפ 590 ליטר כולל בעיית קירור והחלפת גומייה.
הוא אחלה והוא מצוין, מאוד נעים ומקצועי, הגיע בזמן.
היה מצוין! הגיע בזמן שנקבע, היה מקצועי ונעים הליכות, להערכתי גם המחיר היה בסדר גמור. אשמח להשתמש בשרותיו בעתיד במקרה הצורך. ממליץ בחום.
תיקן מקרר סמסונג 3 דלתות עם בעיית יצירת קרח, כולל פירוק הפתח האחורי ואיתור מקור הסתימה, תיקון והרכבה.
היה מעולה! ממש טוב. בהפעלה נוצרה בעיה חדשה של E 14 וגם נפתרה בעזרת אתחול המקרר.
מהרגע הראשון ניסים היה אדיב, שירותי, ייעץ לי מה לעשות לפני שבכלל הגיע אליי. הרגשתי כבר בתחילת השיחה שאני יכולה לסמוך עליו. בהמשך היום התקשרתי עוד מספר פעמים בכדי להמשיך בהתייעצות, ולאורך כל הזמן הזה ניסים המשיך להיות אדיב, נעים ושירותי. למחרת הגיע אליי, פתח את המקרר, חיפש את מקור הבעיה ותיקן את סגירת דלת המקרר. גבה מחיר הוגן של שעת עבודה. באותו היום הוזמן גם לחברה שלי שהמלצתי לה עליו, שלח לי הודעה ובה הביע התעניינות האם הבעיה נפתרה. אין ספק כי זהו שירות יוצא דופן, מקצועי, אדיב ואמין. בהחלט אמליץ בהמשך!
הוא היה ממש בסדר! הוא פתר בעייה ממש קטנה במקרר. טכנאי אחר שהיה אצלי לפניו אבחן וטיפל בבעייה לא נכון כך שהבעייה לא נפתרה וכפיר עלה על הבעייה ותיקן אותה. הוא היה מקצועי, הגיע בזמן וגבה עבור העבודה מחיר קצת יקר ביחס לעבודה שהוא עשה בפועל אבל בסך הכל הוא פעל כפי שסיכמנו מראש.
היה בסדר גמור. הוא היה אדיב, נחמד וזמין מאוד. עשה עבודה טובה ומקצועית, נראה שהכל עובד טוב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.