מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 127 חוות דעת רלוונטיות
מעולה! הם היו מקסימים, אדיבים ונחמדים. עבדו כמה שעות, תיקנו את התקלה, התייעצו והיו ממש בסדר. אין מילה רעה להגיד עליהם!
היה ממש בסדר. הוא היה מאוד מקצועי והצליח לתקן את המזגנים באופן טוב. הייתי שמחה אם אולי היה מסביר ומפרט יותר על האופציות והאפשרויות תיקון ומה ההשלכה של כל אופציה.
יום שישי האחרון בשרב של 44 מעלות המזגן העילי בסלון פסק מעבודתו. התקשרתי למור והוא הגיע תוך חצי שעה. לאחר בדיקה קלה, ותוך כדי עבודה הציג בפנינו 2-3 אפשרויות לתקלה והסביר לנו הכול. הוא היה ענייני, זריז, מקצועי, אמין, נקי ונראה ללא ספק ככזה שיודע את עבודתו. הכול היה ברור, הודיתי לאלוקים בליבי ששלח לי איש מקצוע כזה, דבר שבמחשבה לאחור הרגיע אותי מאד. כשהוא זיהה את הבעיה הוא ניסה להשיג כרטיס בצהריים וללא כל תשלום הסביר שביום ראשון או שני יגיע עם הכרטיס מיד כשישיג אותו. אתמול, ביום ראשון, הוא הגיע מיד עם הכרטיס ארוז וחדש לחלוטין באריזתו המקורית, החליף כרטיס והראה לי את המקום של הבעיה בכרטיס הקודם. בנוסף ברור שיצר קשר אחר הצהריים לוודא כי המזגן תקין ושלח אחריות. אני שומרת את הפרטים שלו לפעמים הבאות וממליצה לקרובי.
הוא הגיע באותו היום והיה מאוד חביב.
החלפת כרטיס למזגן ומילוי גז ל2 מזגנים עיליים נוספים מחברת אלקטרה.
היה מאה אחוז! זה היה עבור דירה שאני משכיר. הוא דיבר עם השוכרת, הגיע בזמן מאוד קצר ותיקן את מה שהיה צריך. הוא עשה רושם מאוד אמין.
היה מאה אחוז!
החלפת 2 שנאים וכרטיס ב3 מזגנים עקב קצר חשמלי שהרס את שלושתם.
יואב היה מקצועי מאוד ואמין. הוא ידע להסביר את הבעיה ולהציע כמה אפשרויות לתיקון וכן להסביר מה צריך לעשות על מנת שהבעיה לא תחזור בעתיד.
החלפת כרטיס ושתי מסננים למזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
דניאל היה בסדר גמור. מרוצה!
השירות והעבודה היו טובים, המחיר היה קצת יקר בעיניי. הוא מאוד מקצועי.
תיקון 2 מזגנים, החלפה של הכרטיס הדיגיטאלי ומילוי גז וגם אבחון של בעיה חשמלית במזגן נוסף והפנייה לחשמלאי
אלעד היה אדיב וכן. התאמץ לתת מענה ופתרונות וגם המחיר היה סביר ביותר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.