מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
ניסים היה בסדר, נראה שהוא מצא את הבעיה, פשוט העלות הייתה גבוהה לטעמי לכן כרגע עוד לא תיקנתי.
יניב היה בסדר גמור, הוא עלה על הבעיה שהייתה בעצם בחשמל עצמו וגם עזר לי למצוא פתרון זמני למקרר.
הגיע במהירות, עשה בדיקה, העריך את עלות התיקון, והיה מוכן לבצע את התיקון באותו יום. עלות התיקון הייתה גבוהה ובסוף לא ביצענו את התיקון .
הוא איחר בכמה שעות, הגיע ואמר שלא כדאי לתקן. מאוחר יותר, התקשר להגיד שאפשר לתקן את הכרטיס אך אני בחרתי שלא וקניתי מקרר חדש.
הוא הגיע בזמן והיה שרותי, לא ברור אם הוא פתר את הבעיה כיון שאמר לנו להפשיר את המקרר ל48 שעות ובמקביל עשינו עוד כמה פעולות והבעיה נפתרה.
בכל אספקט- אני מאוד מרוצה ממנו. אני כבר די מבוגרת ולא יכולה לעשות דברים מסויימים אז ביקשתי ממנו, כטובה אישית, שיעזור לי בהחלפת הנורה במסדרון והוא נענה מיד בלי בעיות. הוא היה מאוד חביב ואין לי תלונות- לא על דרך העבודה ולא על המחיר.
תיקון מקרר 4 דלתות Sharp שבו הצטבר קרח על הדפנות של המגירות בפריזר. התיקון כלל החלפת 2 צירי פלסטיק בדלתות של המקרר, תיקון פנל פלסטיק של פיקוד המקרר שנשבר, פירוק המקפיא וניקוי הקרח ובדיקת תקינות התריס במקרר.
היה מעולה! בעל מקצוע, דייקן, עזב סביבת עבודה נקייה.
הוא לא הצליח לתקן את המקרר במקום ולדעתי עלות הביקור יקר בשביל 5 דקות. הוא אמר שאין פתרון במקום ושצריך לקחת את הדלת של המקרר לפחחות והחלטתי לא להמשיך את התיקון כי זה נעשה יקר ולא שווה את המחיר. הוא בסדר ועמד בזמנים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.