מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
הטכנאים שמכירים את סוג התקלה הנפוצה במקררי סמסונג (תקלה שאינה ניתנת לתיקון) לא צריכים לקחת עלות מהלקוחות רק כדי כדי להגיע ולעשות "טיפול קוסמטי" ולהגיד שעשו את המקסימום כאשר הם יודעים כי כל שעשו לדעתי הוא - לכאורה בלבד! ומצב התקלה נשאר וישאר ללא שינוי !!!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.