מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר מחברת אמנה שמרעיש, תיקון הפריזר שלא עבד, מילוי גז עקב דליפה, החלפת צינורות והלחמה.
הוא כבר היה אצלי 4 פעמים, הוא ממש נאבק בזה! כרגע הפריזר עובד אבל הרעש חזר שוב והוא יגיע לבדוק זאת. היחס שלו מהבחינה של לבוא כשהתקשרתי היה נורא בסדר ! מקצועית הוא נראה בסדר גמור, אולי הבעיה פשוט עצמה לא כ"כ ניתנת לפיתרון. הוא אמר שאם הפריזר יחזור לעשות בעיות אז כנראה סופית אין טעם לתקן אלא לקנות מקרר חדש. המחיר היה סביר, בפעמים הבאות שהוא היה לא גבה תשלום נוסף מלבד עלות הגז. הוא מאוד מאוד מנסה :) ! ***עדכון אחרי 3 חודשים: הייתי רוצה להוסיף שעדיין יש רעש במקרר זאת אומרת שאחת הבעיות לא נפתרה. אבל המקרר עובד טוב וניסים היה הגון מאד והתיחס יפה ביותר.
העבודה בוצעה בשני שלבים, הוא תיקן תחילה את הדלת והתאורה במקרר, וטען שהמקפיא יהיה עכשיו בסדר גם. הוא חשב שהתיקון הראשוני יספיק, ואז ראיתי שלא, והזמנתי אותו שוב. הוא היה מאוד זמין ובא מיד, אבל הציע טיפול יקר בהתחלה. כשאמרתי לו שאני לא מעוניינת בכזה סדר גודל של טיפול, רק אז הוא הציע אופציה נוספת זולה יותר. לא אהבתי שלא פרס בפני את כל האופציות מלכתחילה. עשיתי את התיקון הקטן יותר והכל עובד. סה"כ הוא בסדר.
תיקון מקרר של האייר שהפסיק לקרר ומקפיא מרעיש בעקבות גוש קרח גדול שיצר את התקלה.
אשר איתר ופתר במהירות את התקלה וגם נתן אחריות של שלושה חודשים על התיקון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.