הדירוגים
איך מתקבלים הדירוגים?

לאחר כל שירות צוות מידרג מתקשר אל הלקוח ומקבל ממנו דירוג טלפוני. ללקוחות ותיקים אנו מאפשרים לדרג גם באמצעות אתר האינטרנט שלנו.

 

איך מחושב הדירוג של העסק?

הדירוג הוא ממוצע 100 חוות דעת אחרונות.

 

איך יש כל כך הרבה חוות דעת?

אתר מידרג עובד משנת 2003 ומאז אספנו מאות אלפי חוות דעת על בעלי מקצוע.

 

איזה בעל מקצוע מופיע ראשון?

מי שקיבל את הדירוג הכללי הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש.

 

מדוע אין בעלי מקצוע עם ציונים גרועים?

בעל מקצוע שהדירוג הממוצע שלו יורד מתחת ל - 8 יוצא מהאפליקציה אוטומטית.

 

האם כל חוות הדעת מוצגות?

כן. תמיד. חוות דעת חיוביות ושליליות מוצגות באותו אופן בדיוק.

 

איך מגדירים "לקוחות מרוצים"?

לקוחות "מרוצים" זה לקוחות שנתנו דירוג כללי 8. לקוחות "מאוד מרוצים" זה לקוחות שנתנו דירוג 9 או 10. כל השאר הם "לא מרוצים". החישוב נעשה על 100 לקוחות אחרונים.

 

 

רישום ואימות
מדוע צריך לאמת את מספר הנייד שלי?

כדי שנוכל להתקשר אליך ולקבל את חוות דעתך על בעלי המקצוע.

 

האם זה עולה לי כסף?

בשלב זה האפליקציה חינמית לגמרי. לא יהיה שום שינוי בלי להודיע על כך מראש.

 

אני משתמש באתר מידרג. צריך להירשם שוב?

באפליקציה צריך רק לאמת את מספר הנייד שברשותך.

 

האם מספר הטלפון שלי עובר לגופים חיצוניים?

לא ולא.

 

הזמנתי בעל מקצוע, אפשר לבטל?

זה בדיוק כמו להזמין בעל מקצוע טלפונית. אם רוצים לבטל צריכים להתקשר לבעל המקצוע.

 

כניסת עסקים לרשימה
יש לי עסק - איך אני נכנס לרשימה?

כדי להיכנס לרשימה צריך לעבור תהליך דירוג. בתהליך זה אנו לוקחים רשימת לקוחות אקראית, מתוך צילומי חשבוניות ומתקשרים לחמישה עד עשרה מהם, כדי לקבל את חוות דעתם. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו בטלפון 1-700-707-233 שלוחה 2 או לכתובת המייל biz@midrag.co.il.

 

כמה זה עולה לי?

אין עלות חודשית כדי להופיע ברשימה. יש עלות סמלית פר לקוח שמגיע אליך דרך האפליקציה. העלות היא אחידה לכל ענף שירות. צור איתנו קשר כדי לבדוק מה עלות לקוח בענף שלך.
טלפון: 1-700-707-233 שלוחה 3

 

אודות מידרג
מי עומד מאחורי האפליקציה

האפליקציה נבנתה על-ידי צוות אתר מידרג. אתר מידרג פועל משנת 2003 והגענו למסקנה שהגיע הזמן גם לאפליקציה, לא? מידע נוסף ניתן למצוא באתר מידרג.


חזור לראש הדף