מתן היה מקצועי, שירותי ובאמת היה בעניין של לפתור את הבעיה. הגיע פעם אחת במחשבה שיש בעיה מסוימת אך ראה שזה לא הבעיה אז חזר שוב עם הכילים המתאימים וביצע את העבודה, הוא עשה עבודה מאוד יסודית. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גיא חנגל, פתח תקווה.
משוב: 30/01/2022
תיאור השירות:
החלפת משאבה בצנרת בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא מאד שירותי, הגיע בזמן שקבענו ותיקתק עבודה בצורה מהירה ויעילה. השאיר מאד נקי בסיום העבודה ולקח מחיר סביר בעיניי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אפרת שלח ישורון, ראשון לציון.
אשרור: 05/06/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת משעון מים עד לדירה.
חוות דעת:
יש לי רק דברים טובים להגיד עליו. הגיע בזמן, עדכן כמו שסיכמנו, עשה את העבודה מהר כמו שצריך והכל עובד טוב. אני הייתי בקשר איתו מספר שבועות, בגלל שהייתה גם מעורבות של הביטוח והוא תמיד עונה וזמין, התקשורת איתו ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 01/02/2021
משוב: 03/12/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד וחיבורו לצנרת הדירה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה מקצועית, ניקה את כל הלכלוך והיה אדיב וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליסה אוטקין, תל אביב.
משוב: 04/09/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה ממש מהיר, הסביר גם הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון פרוינד, תל אביב.
משוב: 25/08/2024
תיאור השירות:
התקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו כהן, תל אביב.
אשרור: 24/06/2024
משוב: 18/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מנגנון של 2 מיכלי הדחה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי סובעי, תל אביב.
אשרור: 09/06/2024
משוב: 12/05/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח ובאמבטיה.
חוות דעת:
מתן היה מצוין, היה תענוג לעבוד איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
מתן התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
רון לוי, תל אביב.
משוב: 09/05/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת שלושה ברזים בהתנדבות עבור שורדת שואה.
חוות דעת:
היה מעולה, מתן הגיע ובדק את הכל, שאל את שורדת השואה מה היא רוצה וצריכה, התרשמנו ממש לטובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
470 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי מתן
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
תומר פ פינטו, תל אביב.
משוב: 09/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש, החלפת שיבר ראשי וברז מכונת כביסה שכלל אספקה.
חוות דעת:
מתן היה אחלה והעניק שירות מעולה. אני נותן לו ציון 10/10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 859 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.