פצצה! מעלפים! אני ממש ממליצה עליהם בחום, הם חבל על הזמן ועשו בדיקה ממש של הדברים הקטנים ועל הכל. בנוסף כשהתקשרתי הם ממש נתנו לי את תשומת הלב וענו לכל השאלות למרות שעוד לא התחייבתי שאקח אותם. מעבר לזה הוא אפילו הקדים לי קצת וגם את הדו"ח הוא שלח יום למחרת, למרות שאמר לפני כן שזה ייקח 3 ימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל חי, ירושלים.
אשרור: 05/07/2024
משוב: 21/09/2023
תיאור השירות:
בדק בית לדירה חדשה מקבלן שכלל בדיקת אינסטלציה, ליקויי בנייה וריצוף.
חוות דעת:
לירן ממש מקצועי, שירותי, אחראי ועמד בזמנים. הוא שלח לי את הדוח כבר ביום שאחרי והיה מאוד סבלני. הוא תמיד זמין ואני באמת מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל ברג, ירושלים.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת דירה יד 2.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי בנוביץ, ירושלים.
משוב: 22/05/2024
תיאור השירות:
בדק בית עבור דירה חדשה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, מדויק, מגיע בזמן וסבלני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
בועז מ., ירושלים.
משוב: 17/09/2023
תיאור השירות:
בדיקה כללית לדירה.
חוות דעת:
מכמה בחינות היה בסדר, אבל בכמה הרבה פחות. רצינו לגלות מהיכן מגיעה הרטיבות ובעצם התשובה הייתה כללית מדי ולא עזרה לנו.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1059 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחברת בדק בית רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של בדק בית. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תעודה
תעודה
אודות
לפני שהגיע לתחום בדק הבית, לירןעבד מספר שנים כמנהל פרויקטים. "הייתי בצד השני – בצד של הקבלן. כשניהלתי פרויקטים הבנתי עד כמה חלק מהקבלנים מנצלים את חוסר הידע המקצועי של הלקוחות ומרמים אותם. החלטתי לנצל את הידע שצברתי בשביל לעבור לצד של הלקוחות ולהגן עליהם" הוא מספר.
לירן מעיד כי הוא אוהב להראות ללקוח את התמונה המלאה. "קניית דירה זה עסק רציני, והקבלנים תמיד מנסים לצייר תמונה מושלמת. כשמדובר בהשקעה כל כך גדולה, חשוב שאנשים יבינו בדיוק מה הם קונים".
בזמנו הפנוי לירן אוהב לקרוא ולעסוק בכל מה שקשור לספורט – גלישה, כדורגל ועוד. בעתיד הוא רוצה לעבור לקיבוץ יחד עם משפחתו.
לירן מספר על מקרה שזכור לו במיוחד "היה לי לקוח שהקבלן שם לו ריצוף שונה מהריצוף המקורי שהוזמן. ללקוח לא היו הוכחות להזמנה והקבלן טען שזה מה שהלקוח הזמין. עשיתי עבודת מודיעין והצלחתי לאתר את הריצוף המקורי שהוזמן. לקבלן לא הייתה ברירה והוא החליף את כל הריצוף".
לירן סמחוב עוסק בבדק בית כבר 3 שנים, מתוכן 3 שנים כעצמאי. הוא מתמחה בבדק בית של בתים שנקנו מקבלן. בדק הבית מתבצע בהתאם לתקנות של מכון התקנים הישראלי ולכן הוא קביל בבית משפט.
לירן מעיד כי חברת "גאיה הנדסה" שבבעלותו מבצעת בכל דירה מעל 1,000 בדיקות בעזרת מכשירים טכנולוגיים שונים. בנוסף, הוא מרצה ומדריך הנדסאים ומהנדסים בתחום בדק הבית.
"מאתגר אותי להצליח לאתר את כל הליקויים בידרה, גם את אלה שלא בולטים לעין כמו רטיבות סמויה" הוא מעיד.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.