היה ממש ממש מצויין ומקצועי. הוא ישר עלה על הבעיה שמסתבר שהייתה במתג של הדוד ולא בדוד עצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל נבט, גבעת שמואל.
משוב: 27/02/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסק ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע, החליף את החלקים ואמר שפתרון הבעיה היא להפעיל את הדוד יותר. בפועל אני רואה שחשבונות החשמל שלי עלו והבעיה לא נפתרה. אנחנו בחורף עם שישה נפשות ומים חמים לחמש דקות.
היה בסדר! עזרא היה זמין יחסית, קבענו יום למחרת והוא טיפל בתקלה. המחיר שלו לא היה זול בעיניי אבל גם לא יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אפרת י. תל אביב.
משוב: 07/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד משולב מחברת הרקולס.
חוות דעת:
הוא היה זמין, אני לא יודעת עם המחיר הוגן או לא. תקשורת טובה ונוחה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רות ר. תל אביב.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
חיזוק ותיקון חיבורים של שעון שבת לדוד.
חוות דעת:
הוא היה באמת מצוין! הוא הגיע ביום שאמר, אמנם הוא אמר שיגיע ב11 והגיע ב1 אבל העיקר שהגיע. הייתי מרוצה מהעבודה שלו ולדעתי הוא גם לקח סך הכל מחיר הוגן. היה הגון ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם פלג, רמת גן.
משוב: 05/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
עזרא היה מדהים! היה אדיב בטלפון, הגיע תוך שעה וחצי, איתר את הדוד (דירה שכורה) ומצא את הבעיה במהירות וביעילות. תיקן ווידא שהכל עובד והכל בצורה נעימה וחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1850 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
שאלות ותשובות עם עזרא
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.