מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
הענקתי לעדי את הציון 10 מהסיבות הבאות: מקצוענות: עדי אבחן את התקלה כבר בשיחה הטלפונית הראשונה. הסביר לי במדויק ממה נובעת התקלה ואת העלות של התיקון. יושרה – לאחר שעדי סיים את התיקון המקרר חזר לקרר אבל לא בצורה מספקת. עדי חזר לביקור נוסף מיד עם פנייתי וביצע את כל הנדרש על מנת שהקירור יהיה תקין לחלוטין. באחריות ציין שבמידה ולאחר התיקון המקרר לא יקרר יחזיר את התשלום. • אדיבות – אין מה להרחיב. כנראה ש"תודעת השירות הטוב" מוטמעת היטב אצל עדי. מעריך את העובדה שעדי התקשר אלי ביוזמתו לשאול ולוודא שהכול תקין. • זמינות – עונה מידית הגיע בדיוק בשעה שנקבעה. לסיכום ממליץ בחום ומכל הלב.
הוא היה בסדר גמור.
הוא היה ממש מעולה! הגיע בזמן, בדק ביסודיות ואיתר את התקלה במהירות. הוא הסביר בסבלנות בדיוק מה הבעיה והבין שהבעיה הייתה בכרטיס של המקרר ושהתיקון יקח זמן. יום למחרת הוא כבר הגיע עם כרטיס חדש והמקרר חזר לפעול.
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל.
הוא נתן שירות מעולה.
התקשרתי להזמין אותו והוא הסביר לי בטלפון לנתק את המקרר ל24 שעות וזה אמור להסתדר תוך יומיים ובמידה וזה לא יסתדר הוא יגיע. זה אכן סידר את התקלה. הוא היה מאוד נחמד ושמחתי על היחס שלו. מאוד אהבתי את הגישה שלו. ראוי לשבח!
תיקון מקרר של חברת LG, שלוש דלתות, שכלל פירוק והרכבה מחדש של תא הקירור.
שירות מעולה! הגישה לא היתה נוחה והיה די קשה לעשות את העבודה ובנוסף היתה גם חוסר בהירות מה גורם לתקלה החלקית. אבי עבד בסבלנות ובאמינות, והכל עכשו תקין.
תיקון מקרר LG שלוש דלתות הכולל פתיחת סתימה בצינור ניקוז.
סבבה לגמרי, אחלה איש מקצוע, עשה עבודה טובה ומהירה.
הוא היה מצוין! נתן לי שירות בטלפון ולא גבה תשלום. הוא הסביר לדיירת שלי מה לעשות דרך הטלפון והמקרר חזר לתפקד כמו פעם. אני 13 שנה בארץ וזה פעם ראשונה שזה קורה לי, ממש מצוין.
היה אחלה, זיהה מיד את התקלה, עשה רושם שיש לו הרבה ניסיון, ידע מה לעשות והתקלה לא חזרה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.