מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 107 חוות דעת רלוונטיות
איתור של הבעיה מורכבת, פתיחת סתימה ותיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג.
הזמנו טכנאי כי ידית הדלת של המקפיא נשברה, ואחת המגירות נתקעה. זאב הזמין ידית חדשה, ולמחרת בא והחליף אותה - וגילה שעדיין יש בעיה. בדבקות ומסירות הוא בדק, התייעץ עם מומחים, גילה שיש קרח שהצטבר בגלל סתימות, תיקן, ניקה פילטרים, ואת הידית שהביא איתו לקח בחזרה ללא תלונה. וגם נתן לנו טיפים לתחזוקה שוטפת. מומלץ מכל הלב!
הפשרת וחיזוק כבל חימום, בדיקת מערכת אוורר, פתיחת סתימה ותיקון נזילה במקרר מחברת סמסונג.
הוא תותח על חלל. הוא היה מאוד אדיב, גבה מחיר הוגן בעיניי, עשה את העבודה באופן יסודי ומהיר, פתר את התקלה והסביר לי אם זה חזור מה לעשות. הוא נתן אחריות והמחיר היה אחלה.
החלפת פילטר ותיקון סתימה במקרר מחברת סמסונג שכלל ניקוי צינור.
אבי היה על הכיפאק! שירותי, אמין, אדיב, מקצועי ולקח מחיר מעולה לדעתי!
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש! יהודה איש נעים הליכות, סבלן וגם עקשן. לא ויתר עד שפתר את הבעיה.
ממליץ עליו! הוא בחור מקסים, אמין, סבלני ונחמד. הוא הגיע לראות את הבעיה והציע לבדוק גם דברים אחרים. אני אישית לוקח אותו פעם הבאה במידת הצורך.
אלברט היה מעולה. הוא הגיע בזמן, עשה טובה וגם נשאר להסביר לי איך אוכל לפתור את הבעיה בעצמי בפעם הבאה. ממליץ!
היה סבבה לגמרי. הסביר בדיוק מה הוא עשה, ניקה את הכל אחריו, היה מקצועי והמחיר היה טוב. הגיע בזמן והכל היה בסדר.
היינו מאוד מרוצים, עשה עבודה טובה במחיר הוגן, הכל היה עשר.
הוא נתן שירות מקסים, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, אך לדעתי המחיר שגבה היה מעט יקר.
היה נהדר!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.