מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 132 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה. מסביר, סבלני ותיקן מהר.
היה מצוין!
היה סבבה לגמרי! הגיע תוך פחות משעה לתקן את התקלה. מסתבר שהייתה בעיה בטיימר של מערכת ההפשרה. עדי איתר את התקלה במהירות והחליף את החלק בעבודה מהירה ומקצועית.
אלעזר ענה מיד והאבחנה שלו היתה שכרטיס הפיקוד כנראה לא תקין וקבענו למחרת בבוקר. התייצב 10 דקות לפני, ביצע כמה בדיקות, ולקח את הכרטיס לתיקון/החלפה. לאחר כ 4 שעות חזר עם הכרטיס המתוקן, ביצע הפשרה של הקרח שהצטבר והמקרר חזר לפעולה תקינה. המחיר שגבה עבור כל הענין היה סביר. בסך הכל אני מאוד מרוצה.
היה מעולה! היה חסר גז אריה הגיע וטיפל בתקלה במהירות.
הגיע באותו יום של הפניה (שישי) בהתאם לזמן שקבענו. זיהה נכון את התקלה כבר בשיחת הטלפון. הגיע עם החלק להחלפה ותיקן לשביעות רצוני וביחס לבבי. המחיר נראה לי סביר וכלל אחריות לחצי שנה (הוחלף מנוע מאוורר).
מישל הגיע בזמן, מיד החל לבדוק את הפריזר מצא את התקלה סידר ואף מילא גז במדחס. היה מהיר, נקי ואלגנטי.
הייתי מרוצה מעל המצופה. הוא מאוד מקצועי ונחמד. הוא הגיע בזמן, היה מאוד אמין והמחיר הוגן. ממש בעל מקצוע משכמו ומעלה.
היה בסדר. המקרר והמקפיא לא קיררו. הגיע תוך שעה, החליף מפסק ולקח תשלום, טען שהבעיה נפתרה, אבל הבעיה לא נפתרה. למחרת התקשרנו שוב והגיע בשמונה בערב וביקש עוד תשלום על החלפת עוד חלק, אמר שלא לקח שוב על ביקור אלא רק על החלק.
היה נחמד, עזר, הדריך אותי טלפונית ללא תשלום ולמרות השעה המאוחרת - אחרי 9 בערב. פתר את הבעיה ברובה כך שלא נזקקנו לתיקון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.