עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

דלת פלדלת מחיר כולל התקנה

דלת הפלדלת שלכם עשתה את שלה, או שנמאס לכם מהעיצוב? זה הזמן להתקנת דלת פלדלת חדשה. דלת פלדלת היא דלת כניסה מפלדה של חברת רב בריח (כן, השם מאוד מקורי 😊). אנחנו יודעים שאתם כאן בשביל זה, אז נגלה לכם שמחיר דלת פלדלת כולל התקנה נע בין 3,500-4,500 ₪. מה משפיע על מחיר דלת פלדלת ואיך מתקינים אותה? בואו נתחיל, ברוכים הבאים


דלת פלדלת מחיר כולל התקנה

מחיר מחיר דלת פלדלת סטנדרטית בציפוי טפט נע בין 3,000-3,500 ₪.

מחיר מחיר דלת פלדלת סטנדרטית צבועה בתנור נע בין 4,000-4,500 ₪.

שימו לב שימו לב: המחירים כוללים פירוק של הדלת הישנה, אספקה והתקנה של דלת פלדלת חדשה.

 

דלת כניסה פלדלת

מה משפיע על מחיר דלת פלדלת?

שאלתם את עצמכם לפי מה נקבע מחיר דלת פלדלת כולל התקנה? הנה כל הפרמטרים:

 

דלת עיצוב פלדלת - בדיוק כמו בבגדים, גם דלת פלדלת מעוצבת יקרה יותר מדלת פלדלת רגילה. מחיר דלת פלדלת כולל התקנה עם חלון לדוגמא, יהיה לפעמים יקר פי שתיים ממחיר התקנת דלת פלדלת סטנדרטית ויגיע לכ - 7,000-7,500 ₪.

דלת ציפוי פלדלת - פלדלת מגיעה כשהיא מצופה בטפט, או צבועה בתנור – מה שנותן לה את העיצוב והצבע המיוחד. מחיר דלת פלדלת צבועה בתנור כולל התקנה יהיה יקר ב- 1,000 ₪ לעומת מחיר פלדלת עם טפט.

סימן קריאה חשוב לדעת: ציפוי פלדלת עם טפט של רב בריח, (אותה חברה שגם משווקת את הפלדלת) נחשב לעמיד ומגיע במגוון דוגמאות ועיצובים. ציפוי פלדלת עם צביעה בתנור נותן לדלת מראה אחיד וחלק ונחשב לאיכותי. אנשי דלתות מומלצים אומרים שלמרות ההבדל במחיר, שתי האפשרויות טובות. הבחירה תלויה בתקציב שלכם ובעיצוב שתרצו. כל הדלתות פתוחות בפניכם 😊.  

 

התקנת דלת פלדלת

 

דלת צילינדר לפלדלת - סוג הצילינדר משפיע גם הוא על מחיר דלת פלדלת כולל התקנה. תוכלו לבחור בין צילינדר רב בריח סטנדרטי - דינמיק, לבין מולטילוק מדגם 600, או 800 - שיקר יותר בכ-200 ₪. מתלבטים בין רב בריח למולטילוק? שאלנו מנעולנים מומלצים ולדעתם זה לא משנה.

טיפ טיפ: תוכלו לבחור בצילינדר משוכלל יותר, ברב בריח מסוג לוקסיקס, שיש לו כרטיס בקרת שכפול, שימנע מאנשים לא רצויים לשכפל את המפתח שלכם. לא, לא כולל חמתכם 😊.

דלת מידות פלדלת - מחיר דלת פלדלת כולל התקנה משתנה לפי המידות של הדלת. דלת פלדלת סטנדרטית מגיעה ברוחב של 80-90 ס"מ ובגובה של 1.90-2.03 ס"מ. מחיר דלת פלדלת במידות גדולות יותר, יהיה יקר יותר ויכול להגיע גם ל 30,000 ₪.

דלת נגישות - אם אתם גרים בקומה גבוהה בלי מעלית, מחיר התקנת דלת פלדלת יהיה יקר יותר בכ- 200 ₪. לרוב, מתמחרים לפי קומה. אבל היי, לפחות סיבולת הלב ריאה שלכם טובה.  

 

דלת פלדלת מעוצבת

אספקה והתקנה של דלת פלדלת

אחרי שדיברנו על מחיר דלת פלדלת, נגיד כמה מילים על האספקה וההתקנה.

 

אספקת דלת פלדלת

כדי לבחור את הדלת החביבה עליכם, איש הדלתות ישלח לכם קטלוג של דלתות פלדלת שממנו תוכלו לבחור, וייקח כמובן את המידה המתאימה.  

שעון מעורר זמן אספקה של דלת פלדלת נע בין 28-35 ימים, תלוי בעיצוב ובמלאי.

 

התקנת דלת פלדלת

יש שתי דרכים להתקנת דלת פלדלת. למרות שהתקנה אחת יותר מסובכת מהשנייה, אין השפעה על מחיר דלת פלדלת והוא יישאר באותו הטווח הכולל.

מספר 1 התקנה על משקוף קיים - ברוב המקרים, איש הדלתות יפרק את הדלת הישנה מהצירים וירכיב את המשקוף החדש על המשקוף הישן עם ברגים. אחר כך, הוא יחבר את הפלדלת החדשה.

שעון מעורר התקנת דלת פלדלת על גבי משקוף קיים לוקחת בין 2-3 שעות.

 

דלת פלדלת עם טפט

 

מספר 2 יציקת בטון למשקוף - אם אתם בונים בית חדש (תתחדשו!) או שהמשקוף שלכם במצב רע ורקוב, איש הדלתות יכין יציקת בטון למשקוף. על גבי היציקה, מותקן המשקוף החדש ודלת הפלדלת.

מערבל בטון שימו לב: ליציקת בטון למשקוף לוקח 24 שעות להתייבש לפני שאפשר להמשיך לעבוד. מה שאומר, שתישארו בלי דלת למשך הלילה.

שעון מעורר התקנת דלת פלדלת על יציקת בטון חדשה לוקחת יומיים.

 

יד מנופפת לשלום בקפיצה לעתיד: היי אתם העתידיים, אחרי שעברו כמה שנים מהתקנת דלת פלדלת, אולי עכשיו הגיע הזמן להחלפת סף דלת פלדלת?

 

דלת פלדלת עם חלון

אנשי דלתות מומלצים להתקנת דלת פלדלת

אחרי שקראתם את כל המידע על מחיר דלת פלדלת כולל התקנה ועל התקנת דלת פלדלת עצמה, הגיע הזמן לדלת פלדלת מעוצבת חדשה. הכנו רשימה של אנשי דלתות מומלצים להתקנת דלת פלדלת. בהצלחה!  


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק