עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מטבח פולימר

מטבחי פולימר מתאימים בעיקר למטבחים כפריים ומודרניים, בזכות היכולת לחרוט על הפולימר וליצור טקסטורות ומסגרות או לעצב משטחים חלקים ונקיים. כמה עולה מטבח פולימר? ומה היתרונות והחסרונות שלו? הכל נמצא ממש כאן.


מטבח פולימר

הדבר הראשון שצריך להבין הוא שפולימר הוא לא החומר שממנו מורכבים ארונות המטבח, הוא הציפוי שלהם.

ארונות מטבח שחור פולימר הוא חומר סינתטי וגמיש שאפשר לעצב במגוון צורות, מה שהופך אותו למתאים לארונות המטבח. על ציפוי פולימר אפשר לחרוט מסגרות וטקסטורות מגוונות או להשאיר אותו חלק. 

ארונות מטבח שחור את הפולימר ידביקו על דלתות ארונות מטבח שעשויות מMDF (שילוב של נסורת וסיבי עץ). ההדבקה תיעשה בפעולות של ואקום וחימום כך שהפולימר ידבק למשטח בצורה אחידה ויציבה. 

ארונות מטבח שחורמי שעושה את ההדבקה והחימום הן חברות שמתמחות בפולימר שחברות המטבחים שולחות אליהן את העיצוב והמידות הנבחרים והן מקבלות את הדלתות המחופות פולימר אחרי שעברו את תהליך הציפוי.

מטבח פולימר כפרי

 

הפולימר הוא לא סוג הגימור היחיד שיש לארונות מטבח, הנה כל האפשרויות שעומדות בפניכם כשאתם באים לבחור:

צבע בתנור

מטבח כפרי צביעה בתנור היא תהליך שמזכיר סאונה לארונות. בצביעה בתנור מכניסים את העץ לחדר צבע מיוחד והצבע נטמע בתוך דלת הארון. מטבח בצביעה בתנור מומלץ מצד חברות המטבחים אבל נחשב יחסית פגיע ויותר קשה לניקוי מהפולימר.
מחיר ארונות מטבח בגימור צבע בתנור נע בין 1,700-2,000 ₪ למטר. 

ארונות מטבח בצביעה בתנור למטבח במראה עץ מלא


פורמייקה

מטבח בדיוק כמו הפולימר גם הפורמייקה היא ציפוי שמודבק על גוף הארון והדלתות והמחיר שלה זול בהשוואה לצביעה בתנור או לפולימר. הפורמייקה נחשבת לחזקה וקלת לניקוי ביחס לפולימר אבל החיסרון שלה הוא בעיצוב שנראה פחות יוקרתי. 
מחיר ארונות  מטבח בציפוי פורמייקה נע בין 1,200-1,600 ₪ למטר.

מטבח פורמייקה דמוי עץ

מטבח פולימר - יתרונות

יתרון עמידות: בכל הנוגע  למכות ושריטות, גימור פולימר נחשב ליותר עמיד מצביעה בתנור ככה שאם יש ילדים או חתול בבית כדאי לקחת את זה בחשבון. 

יתרון קל לניקוי: פולימר נחשב לקל לניקוי בכתמים יום-יומיים וברוב המקרים מטלית עם חומר ניקוי פשוט תעשה את העבודה.

יתרון עיצוב: הפולימר הוא חומר גמיש ויש עשרות מסגרות, חריטות וטקסטורות שונות שתוכלו לבחור בשביל לקבל מטבח שייחרט בזיכרון, חוץ מזה המראה של פולימר יוקרתי יותר בהשווא לפורמייקה.

מטבח פולימר קטן

מטבח פולימר - חסרונות

איקס מידות מוגבולת: החברה שמייצרת את הפולימר לא מספקת ארונות בהתאמה אישית ולכן הפולימר יתאים למטבחים במבנה סטנדרטי ולא מטבחים עם צורות מיוחדות כמו ארונות מתחת לגרם מדרגות שיהיו בצורת משולש לדוגמה.

איקס עמידות: הפולימר נוטה להתקלף במהלך השנים בעיקר בארונות שצמודים למכשירי חשמל חמים כמו תנור, למרות זאת כדאי לדעת שהיום הטכנולוגיה השתפרה והפולימר החדש עמיד יותר מבעבר. 

איקס זמן ייצור: זמן האספקה של הפולימר איטי ביחס לפורמייקה בגלל שחברות המטבחים תלויות בחברה חיצונית שתדביק אותו ולוקח בין שלושה שבועות לחודש לדלתות להגיע מרגע ההזמנה.

איקס מחיר: הפולימר נחשב לאופציה היקרה ביותר מבין גימורי המטבח.

מטבח פולימר עם חריטת מסגרת בצבע אפור

 


סגנונות מטבח פולימר

מטבח פולימר יכול להשתלב במגוון רחב של סגנונות, אלו המובילים שבהם:

מטבח פולימר כפרי:

הפולימר הוא חומר פופולרי בעיקר בעיצוב מטבחים כפריים. המטבח הכפרי מתאפיין בעיצוב ביתי ופשוט כשהדגש הוא על חומרים טבעיים של עץ, אבן וברזל. במטבח הכפרי חזיתות העץ יהיו בולטות והעץ ייראה כמה שפחות מעובד. 

במטבח כפרי יש חשיבות לפרזול הידיות כשלעומת המטבח המודרני הם לא יהיו נסתרות אלא נוכחות מאוד. במטבח כפרי נהוג להוסיף ידיות מעוגלות בשילוב אבן או חרסינה.

העובדה שניתן לחרוט על פולימר מאפשרת ליצור עליו טקסטורות וצבעים שידמו תחושה ומראה של עץ שמתאימה מאוד לסגנון המטבח הכפרי.

מטבח פולימר בסגנון כפרי

 

מטבח פולימר מודרני:

הפולימר יכול לעבוד גם בעיצוב מטבח מודרני שמתאפיין במנימליזם, קווים חלקים וצבעים ניטרליים כמו אפור,שחור ולבן. המטבח המודרני מעניק תחושות של יוקרה ומרחב והפולימר יכול להתאים לסגנון כזה בזכות עיצוב חלק ללא חריטות.

במטבחים מודרניים לרוב לא יהיו ידיות והפתיחה תהיה בלחיצה או משקע נסתר בדלת הארון. 

המטבח המודרני מתחבר בפעמים רבות למטבח האינטגרלי שהופך את כלי המטבח כמו מדיח,תנור ומקרר לחלק אחד בלתי נפרד מהמטבח עצמו.

מטבח פולימר מודרני בצבע שחור

 


מטבח פולימר מחיר

מחיר מטבח פולימר משתנה בהתאם לסוג החריטה והטקסטורה שעושים על הפולימר, גודל המטבח, מספר המגירות ועוד.

כסף מחיר ארונות מטבח בציפוי פולימר חלק נע בין 1,700-2,000 ש"ח למטר, לא כולל מגירות.

כסף מחיר ארונות מטבח בציפוי פולימר עם חריטה נע בין 2,000-2,400 ש"ח למטר, לא כולל מגירות.

כסף תוספת מגירות פולימר תנוע בין 470-650 ש"ח למגירה.

כסף מחיר דלת פולימר בודדת ללא חריטה ינוע בין 550-800 ש"ח

כסף מחיר דלת פולימר בודדת עם חריטה 650-900 ש"ח

מימוש אחריות  לציפוי פולימר אחריות של חמש שנים בדרך כלל.


חברות מטבחים מומלצות למטבחי פולימר

עכשיו, כשאתם יודעים את כל מה ששווה לדעת על מטבח פולימר, הגיע הזמן לפנות לחברת מטבחים. בדיוק בשביל זה הכנו רשימת חברות מטבחים מומלצות המתמחות בבניית מטבחי פולימר עם חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה עדיף, מטבח פולימר או פורמייקה?

גם הפולימר וגם הפורמייקה הם חומרים פופולריים לחיפוי ארונות מטבח. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות ביחס לאחר ותוכלו לראות כאן מה המומחים שלנו המליצו

הפולימר קל לניקיון?

הפולימר הוא חיפוי שנחשב קל לניקיון אבל חשוב לשים לב שאם הגימור שבחרתם יהיה בטקסטורה מחוספסת או מט הניקיון השוטף יהיה קשה יותר.

באיזה סגנון מטבח הכי פופולרי להשתמש בחיפוי פולימר

חיפוי פולימר נפוץ מאוד במטבחים בסגנון כפרי ומודרני.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק