מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיצוב חתונות

אם הגעתם לפה קודם כל מגיע לכם מזל טוב! עיצוב חתונות כולל בתוכו עולם שלם שכדאי שיעשו לכם בו סדר. פה תוכלו לגלות מה כולל עיצוב חתונות, האם יהיו מקרים שחייב להשתמש בעיצוב של האולם והדבר הכי חשוב - כמה עיצוב חתונות עולה? כל התשובות כאן.


עיצוב חתונות

אחרי שסגרתם אולם, דיג'יי ואפילו רשימת מוזמנים, הגיע הזמן להגיע לחלק המהנה באמת - עיצוב החתונה. עיצוב חתונות הוא עולם שלם ולכן הפגישה עם מעצב האירועים זה ה-זמן והמקום לתאר לפרטי פרטים איך נראית חתונות החלומות שלכם!

עיצוב חתונות כולל בתוכו עיצוב חופה, קבלת פנים, כיסא כלה (לרוב בחתונות דתיות), מרכזי שולחן, שלטי כניסה, מתנות לאורחים, תאורה, מפיות ואפילו מיתוג האירוע כולו. נרגיע אתכם כבר עכשיו ונבהיר שאתם כמובן בוחרים איזה דברים תרצו לעצב ועל איזה דברים תעדיפו לוותר.

עיצוב חתונות יכול להתנהל על ידי מעצב מטעם האולם או על ידי מעצב חיצוני. שימו לב, יש אולמות שמראש לא יאשרו הכנסה של מעצב חיצוני ויש כאלו שיאשרו בתוספת תשלום של כמה אלפי שקלים (לרוב נע בטווח של 3,000-5,000 ש"ח), לכן חשוב לוודא את העניין מול האולם.

במידה ותבחרו ללכת על עיצוב מטעם האולם יש לקחת בחשבון שלרוב יש עיצוב בסיסי שכלול במחיר שסגרתם אבל תוספות מיוחדות ושדרוגים כמו זיקוקים בחופה או עמדת אותיות מעוצבות של שמות הזוג בקבלת פנים יהיו בתוספת תשלום.

שולחן מעוצב

בחירת מעצב חתונות

החלטתם שאתם רוצים לקחת מעצב חתונות חיצוני? אלו הדברים שחשוב שיהיו סגורים וידועים לפני שתפנו לבירורים:

מיקוםתאריך ומיקום - לפני הכל, סגרתם תאריך ואולם? צר לנו לאכזב אתכם אבל להתקשר למעצב בשביל לקבל טווח מחירים מבלי שיש מיקום ותאריך לאירוע לא יתרום לכם. טווח המחירים של עיצוב חתונות מושפע בין היתר ממיקום האירוע ואפילו מהעונה. למשל, עיצוב חתונה בשטח יעלה יותר מעיצוב חתונה באולם בגלל קושי בהתארגנות. בנוסף, לא תרצו להתלהב ממעצב במהלך שיחת היכרות ואז לגלות שהוא בכלל לא פנוי בתאריך שלכם, נכון?

מחיר תקציב - כפי שציינו מקודם, כשמדובר בעיצוב חתונות - השמים הם ממש לא הגבול, לכן קל להתפזר ולהגיע לסכומים גבוהים. עוד לפי השיחה והבירורים תחליטו מה הסכום שאתם מוכנים להקצות לעיצוב ורק אחר כך תתחילו עם החיפושים. התקציב שתבחרו משפיע על כמות ועל סוג הדברים שתוכלו לעצב ואפילו על בחירת המעצב עצמו במידה ותגיעו למעצב שמוכן לעבוד רק מסכום מסוים ומעלה.
טיפ טיפ קטן  - כדאי לבחור טווח לתקציב ולא סכום ספציפי, בחירת טווח תעזור למעצב לדעת מה הוא יכול להציע לכם מבחינת עיצוב.
 

אחרי שיש לכם תאריך ותקציב מוגדר אלו הדברים שחשוב שתבדקו בשיחה עם המעצב:
 

נקודה ניסיון - כמו בכל תחום אחר, גם בעיצוב אירועים חשוב לבדוק על הניסיון המקצועי של המעצב. תוכלו לבקש לראות תמונות או סרטונים של חתונות שעשה כדי להתרשם מהרמה.

נקודה סגנון - בדקו אם סגנון העיצוב תואם את הסגנון שאתם רוצים עבור החתונה שלכם.

נקודה ביטוח -  לרוב מעצבים מחזיקים ביטוח צד ג' אבל בכל זאת תוודאו שפריטי העיצוב מבוטחים. בדרך כלל מדובר בביטוח על פריטי עיצוב כמו פמוטים ואביזרים שכוללים אש או זכוכית, כך שבמקרה של פציעה או שריפה (חלילה) תהיו מבוטחים.

נקודה גמישות - לרוב האולם מביא עיצוב בסיסי שאיתו אפשר לעבוד. שימוש בעיצוב הבסיסי של האולם ימנע הובלה והרכבה של ציוד ויחסוך לכם סכום משמעותי מול המעצב החיצוני. במילים אחרות יהיו דברים שהמעצב יצטרך רק לשדרג ולא להקים מאפס וזה יכול לחסוך לכם הרבה כסף, לכן בדקו אם המעצב גמיש להשתמש בפריטים של האולם ולא רק בפרטים האישיים שלו.
 

חושבים שמצאתם את האחד? וודאו שסעיפים אלו מופיעים בכתובה.. סליחה, בחוזה  :
 

שעון זמן פירוק -  כל מעצב קובע לעצמו את זמן הפירוק של הציוד, יש כאלו שמפרקים את העיצוב אחרי החופה, יש כאלו בסוף האירוע ויש כאלו שמוכנים לקבוע שעה ספציפית. בתכל'ס, זה פחות אמור לעניין אתכם באופן אישי אבל זה בהחלט מעניין את בעלי האולם. בשביל למנוע אי נעימויות כאלו ואחרות וודאו שמופיע בחוזה זמן פירוק שמוסכם על שני הצדדים - המעצב והאולם.

פרח לגינת יוקרה אמיתי או מלאכתי - חשוב לכם שהקישוטים יהיו אמיתיים ולא מלאכותיים כמו למשל עיצוב חופה מפרחים אמיתיים ולא פרחי משי? כדאי שיצויין בחוזה.

מחיר מקדמה - לרוב, בקבלת הצעת העיצוב יש תשלום מקדמה, התשלום משתנה בין מעצבים אבל לרוב הוא נע בין 30-80%. וודאו שמצויין בחוזה מה אחוז תשלום המקדמה ומה הם הסדרי התשלום לשאר הסכום.

כוכב סעיפים מיוחדים - וודאו שיש התייחסות למקרים מיוחדים כמו דחיה או ביטול האירוע או כל שינוי אחר שיכול להיגרם מכוח עליון.

שולחן מעוצב

תהליך עיצוב חתונות

אז איך מתנהל התהליך מול מעצב האירועים? סידרנו לכם את כל השלבים:

מספר 1 שיחת טלפון ראשונית - במהלך השיחה יש לבדוק אם המעצב פנוי בתאריך שלכם ומה הוא יכול להציע לכם בתקציב שקבעתם. כמובן חשוב לוודא את כל הנקודות שצוינו למעלה מחייך

מספר 2 פגישה - לרוב, אם המעצב מכיר את האולם שסגרתם אין חובה לקיים פגישה באולם, ורוב ההתנהלות תתנהל דרך זום או וואטסאפ. מתי כן תתקיים פגישה באולם עצמו:
נקודה אם המעצב לא מכיר את האולם.
נקודה אם המעצב כן מכיר את האולם אבל אתם רוצים לעשות שינוי משמעותי בנראות כמו לקיים את החופה באזור אחר בחלל. במקרה כזה פגישה באולם היא קריטית כדי לבדוק מה מבנה החלל מאפשר מבחינת מיקום, האם צריך להוסיף דברים וכו'.

מספר 3 איש קשר - כדי שהכל יהיה מוכן בזמן ביום הגדול, תצטרכו לדאוג לאיש קשר מטעם האולם שמולו המעצב יכול להתנהל ולבדוק מאיזו שעה אפשר להגיע להרכיב ולבנות את הכל. כמות העובדים שהמעצב מביא איתו תהייה נגזרת של הזמן שיש להם לעבוד מרגע פתיחת האולם ועד קבלת הפנים.

מספר 4 פירוק העיצוב ותשלום - יהיה בהתאם למה שקבעתם מול המעצב.


מחיר עיצוב חתונות

כפי שציינו מקודם, מחיר עיצוב חתונות מושפע ממקום האירוע, עונה, הובלה וכמובן - הדברים שבחרתם לעצב וסוג העיצוב. לכן הטווח רחב מאוד ואין אפשרות להביא טווח מחירים מדויק, אבל אל דאגה - הבאנו לכם מספר הצעות מחיר שלקוחות מידרג קיבלו כך שתוכלו לקבל רושם כלשהו:

כסף עיצוב חופה מסורתית שכללה פרחים בצדדים, שביל לבן ועששיות בצידי השביל - 1,400 ש"ח.

כסף עיצוב חופה שכללה שזירת פרחים - 2,400 ש"ח.

כסף עיצוב בסיסי של כיסא כלה, חופה וסידורי פרחים לשולחנות - 8,500 ש"ח. 

כסף עיצוב חופה, שולחנות ושזירה של זר כלה. - 9,000 ש"ח.

כסף עיצוב פרחים דקורטיבי לחופה ועיצוב מעמדי פרחים לשולחנות - 6,500 ש"ח.

*המחירים כוללים מע"מ.

טיפ כדאי לדעת: יש מעצבים שמאפשרים ללקוח להגיע לאסוף את העיצוב באופן עצמאי (במידה ואפשר כמובן) כמו קישוטים למרכזי שולחן או חופה ידנית מקושטת, מה שמאפשר לכם לחסוך את המחיר של ההובלה וההרכבה.


מעצבות אירועים מומלצות במידרג

אז הבנתם מה כולל עיצוב חתונות ואתם רוצים לסגור מעצב אירועים? בדיוק בשביל זה יש לנו רשימה של מעצבות אירועים מומלצות שילוו אתכם לאורך הדרך ויהפכו את חתונת החלומות שלכם למציאות. שיהיה במזל טוב! 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק