מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיר מוהל

אם אתם מחפשים מוהל - מגיע לכם מזל טוב! אולי תופתעו לגלות, משרד הבריאות קבע מחיר מומלץ למוהל, ולמרות זאת מחיר מוהל משתנה ממקום למקום. כאן ריכזנו לכם את כל המידע הרלוונטי לגבי מחיר מוהל - מה הוא כולל וממה הוא מושפע.


מוהל מוסמך

לפני שנדבר על מחיר מוהל, כדאי לדעת שבישראל לא כל מוהל הוא מוהל מוסמך ולכן כדאי לבדוק זאת לפני הסגירה. מוהל מוסמך הוא מוהל שעבר את ההכשרה והמבחנים של הוועדה הבינמשרדית לפיקוח על המוהלים ומחזיק בתעודת מוהל.

מוהל מוסמך

מחיר מוהל

אולי תופתעו לגלות, אבל הוועדה לפיקוח על המוהלים מטעם משרד הבריאות קבע שהמחיר המומלץ למוהל מוסמך הוא 1,000 ₪ לא כולל נסיעות, כבר נגיד שלא מדובר בסכום קבוע. 

אז מה משפיע על מחיר מוהל:

נקודה תפיסה אישית - על פי ההלכה ברית מילה היא מצווה ולכן אין לקחת עליה כסף. למרות זאת, כן ראוי לשלם למוהל על הטרחה. לרוב, מוהלים שדבקים בהלכה לא ידרשו סכום ספציפי ויתנו לבעלי השמחה את האופציה להחליט בעצמם כמה לשלם. לעומת זאת, יש מוהלים שידרשו סכום מוגדר מראש, הסכום שיבקשו הוא בהתאם למה שנהוג באותו אזור וכמובן שהוא גם תלוי בניסיון ובוותק שלהם. לרוב, המחיר של מוהלים שדרושים סכום ספציפי ינוע בין 1,000-2,000 ש"ח.

נקודה יום חג או שבת - מחיר מוהל ביום חג כמו כיפור או שבת יהיה יקר יותר והוא נע בין 2,000-3,000 ש"ח.

נקודה מרחק נסיעה - מוהלים רשאים לדרוש שכר על עלויות הנסיעה. יש כאלו שיגידו לכם מראש מהו התשלום על הנסיעה ויש כאלו שיתנו לכם להחליט כמה לשלם. לרוב תשלום על נסיעות נע בין 200-500 ש"ח, תלוי במרחק (ובכם).

שימו לב שימו לב - מוהלים רשאים לדרוש שכר טרחה שכולל את העלויות של חומרי החבישה, תרופות וזמן עבודה שהפסידו בעבודה נוספת שלהם. 

נקודה כמות המוזמנים ומיקום הברית (בית כנסת, אולם, מסעדה או בית) לא משפיע על המחיר.  

טיפ כדאי לדעת - ניתן לבקש מהמוהל להישאר לאחר הברית להחליף את החבישה וגם לבקש שיגיע ליום למחרת לבדוק שהכל בסדר. לרוב, לא דורשים תוספת תשלום על כך.

תינוק בברית מילה

מחיר מוהל - הצעות מחיר

עכשיו שאתם יודעים מה משפיע על מחיר מוהל, ריכזנו עבורכם הצעות מחיר לדוגמא שקיבלו לקוחות מידרג בשביל לעשות לכם סדר:

מיקום הברית

מה כלל השירות

מחיר

מסעדה

הנחיות לפני הברית, עריכת טקס ברית מילה, הגעה לבית הלקוח יום אחרי הברית לוודא שהכול בסדר ואופציה להתייעצות בהמשך.

1,000 ש"ח

אולם

עריכת טקס ברית מילה, ביקור בבית הלקוח יום לפני הברית וביום למחרת, קילוח התינוק ומתן הנחיות להמשך.

1,300 ש"ח

בית פרטי

עריכת טקס ברית מילה, הגעה לבית הלקוח יום אחרי הברית והנחיה לגבי מקלחות.

1,500 ש"ח

בית כנסת

עריכת טקס ברית מילה, ביקור בבית הלקוח לפני הברית וגם אחרי הברית למעקב ומתן הנחיות.

1,500 ש"ח

 

מוהלים מומלצים במידרג

עכשיו אחרי שהבנתם מה משפיע על מחיר מוהל, הגיע הזמן ללכת להכנות! אנחנו יודעים שארגון ברית לוקח זמן, לכן דאגנו להכין לכם רשימת מוהלים מומלצים. אחרי הברית נתקשר כדי לקבל איזו מילה או שתיים לחוות דעת על המוהל והיחס שלו. שיעבור בקלות ומזל טוב! 


;

אנשים שהתעניינו במחיר מוהל התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק