מוקד מידרג: 1-700-707-233

סריקת תמונות

סריקת תמונות תוודא שהאוצרות המשפחתיים שלכם זמינים ואיכותיים, כשהמחיר לסריקת תמונה עולה פחות משקל אחד. במאמר הבא נסביר איך הסריקה מתבצעת, אז אין עוד צורך לסרוק את השטח: הגעתם למקום הנכון.

סריקת תמונות

בדיוק כמו המרת קלטות וידאו, סריקת תמונות לפורמט דיגיטלי, "דיגיטציה", תשמור את הזכרונות המופיעים עליהן לטווח ארוך. סריקת תמונות תאפשר לכם לגשת אליהן מתי שתרצו, גם דרך הטלפון, וכך להשוויץ מתי שרק תרצו.

תוכלו לסרוק תמונות בעצמכם, ומיד נסביר גם איך, או להיעזר בחברת דיגיטציה, שתבחן את איכות התמונות, תנקה אותן, תבצע בדיקת איכות שתוודא שהתוצאה תואמת את הציפיות שלכם ואפילו תציע אחריות על התוצר הסופי: אם לא תתרצו מהקובץ הדיגיטלי, חברת הדיגיטציה תוכל לערוך אותו קצת.

שעון כמה זמן זה לוקח? סריקת תמונה בודדת בדרך כלל אורכת עד כמה דקות.
 

סורק תמונות מקצועי

סריקת נגטיבים

עד ממש לא מזמן, במונחים של היסטוריה אנושית, תמונות צולמו על גבי נגטיבים, וכדי לראות אותן כמו שצריך היינו צריכים לפתח אותם. הטכנולוגיה התקדמה ואיתה גם הסבלנות שלנו להתעסק בפרוצדורה והמחירים שנגטיבים הצריכו, ולכן הרבה מאוד נגטיבים מעולם לא פותחו.

חברות דיגיטציה יכולות לסרוק נגטיבים, בדיוק כמו תמונות, כדי שתוכלו להתרפק גם עליהן.
 

פיתוח תמונת נגטיב

איך סורקים תמונות

סריקת תמונות נעשית בעזרת סורק מקצועי, שייצא את התמונות לפורמט דיגיטלי באיכות גבוהה יותר מהסורק שיש לכם במשרד. אם תחליטו להיעזר בחברת דיגיטציה, הסריקה תבוצע במעבדה ותישמר על גבי כונן קשיח, כרטיס זיכרון או ישירות על המחשב, לבחירתכם.

ללחוץ על כפתור בסמארטפון את הקבצים תוכלו להעלות גם לענן, כדי שיהיו זמינים בכל זמן ובכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט.
 

תמונה סרוקה


מומלץ לרכוש דיסק און קי חדש, עליו חברת הדיגיטציה תגבה את החומרים. כך לא תצטרכו לחשוש מאיבוד חומר שכבר קיים על הדיסק און קי שלכם. חברת הדיגיטציה תוכל לרכוש אחד עבורכם ולשכלל את העלות שלו במחיר העבודה.

תכנות תוכלו להביא את התמונות והדיסק און קי למעבדה או לתאם משלוח בתוספת תשלום.
 

אלבום תמונות

סריקת תמונות על ידי חברת דיגיטציה

סריקת תמונות על ידי חברת דיגיטציה היא תהליך הבנוי ממספר שלבים:

אחד קבלה והערכה: התמונות מגיעות לחברה ונרשמות במערכת. שם בודקים את מצבן ומכינים אותם לסריקה. הן עוברות תהליך ניקוי עדין כדי להסיר אבק ולכלוך שעלולים לפגוע באיכות הסריקה. הן גם יעברו בדיקה ראשונית במכשיר מקצועי כדי לאתר בעיות שעלולות להתפספס במבט ראשון.

שתיים תהליך הסריקה: התמונה נכנסת לסורק שקורא את המידע האנלוגי מהתמונה וממיר אותו למידע דיגיטלי באיכות גבוהה. הקובץ הדיגיטלי נשמר על גבי כונן קשיח או כרטיס זיכרון.

שלוש עריכה (אופציונלי): ניתן לבצע עריכה בסיסית של הקובץ הדיגיטלי, כמו תיקוני צבע או חידוד פרטים מסוימים. שימו לב ששלב זה אופציונלי בלבד ויקפיץ את המחיר בעשרות שקלים.

ארבע מסירה: התמונות והקובץ הדיגיטלי יועברו אליכם על גבי כונן קשיח, כרטיס זיכרון או שירות העברת קבצים מקוון.

מסך מחשב חברות הדיגיטציה יבקשו שתעברו על הקבצים כדי לוודא שהתוצאה הסופית לרוחכם, לפני שהם מפנים מקום לפרויקט הבא.
 

פיתוח תמונת נגטיב

מחיר סריקת תמונות

כסף מחיר סריקת תמונה רגילה נע בין 0.3-0.6 ₪.

כסף מחיר סריקת תמונה ברזולוציה גבוהה נע בין 0.5-0.8 ₪.

כסף מחיר שיקום תמונה נע בין 20-50 ₪, תלוי במצב התמונה.

כסף מחיר סריקת נגטיב 35 מ"מ לפילם (36 תמונות), כולל תיקוני צבע, נע בין 45-55 ₪.


חברות דיגיטציה מומלצות לסריקת תמונות

סריקת תמונות תשמור על הזכרונות שלכם קרובים וזמינים, אם רק תקדמו אותם לזמננו אנו. בדיוק בשביל זה ריכזנו רשימת חברות דיגיטציה מומלצות לסריקת תמונות, שידאגו לשמר את האוצרות המשפחתיים שלכם. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק