מספר אחד בעולם! הוא חמוד, נחמד, שירותי, אמין והוגן, באמת הכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי לנר, פתח תקווה.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
חיתוך ותליית מדפים.
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה קרייזלר, גני תקווה.
משוב: 15/09/2024
תיאור השירות:
התקנת שתי מיטות מעבר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! רועי בא, התקין והיה פשוט נפלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה רובינשטיין, בת ים.
אשרור: 15/09/2024
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
סתימת סדקים בקירות.
חוות דעת:
היה סביר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
אביטל פסטרנק, ראשון לציון.
משוב: 08/09/2024
תיאור השירות:
מילוי רובה וסיליקון במקלחת.
חוות דעת:
רוצה להודות לרועי על העזרה באיטום המקלחת בסיליקון, הוא בחור מקצועי משכמו ומעלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 229 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.