החלפת ברז ניל לברז עם יציאה כפולה (לחיבור מדיח) והחלפת צינור מהסיפון ועד הקיר.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב, שירותי, ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מילי עדי, חיפה.
אשרור: 04/12/2023
משוב: 03/04/2023
תיאור השירות:
העברת צינור מים מהגג למטה כדי שיהיו מים חמים ופתר את הבעיה.
חוות דעת:
היה מעולה ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב נבו, חיפה.
אשרור: 21/09/2023
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
טיפול בבעיית תפקוד של ניאגרה סמויה בעיית מילוי ותפקוד של לחצן שחרור המים.
חוות דעת:
הגיע הדיוק בזמן שנקבע עשה את עבודתו במהירות ובמקצוענות. היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתנאל אינגרוב, חיפה.
אשרור: 15/07/2023
משוב: 23/11/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
אין אנשים כאלה! הוא היה נחמד והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון היימן, חיפה.
אשרור: 09/07/2023
משוב: 09/04/2023
תיאור השירות:
טיפול בבעיית ריח ביוב חזק מניקוז מחוץ לבית.
חוות דעת:
נפתלי הגיע במהירות, ייעץ ונתן פתרון, מאוד נחמד ומקצועי, מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון פסו, חיפה.
אשרור: 29/06/2023
משוב: 29/03/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשתי ניאגרות גלויות.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה זמין מאוד, עשה עבודה טובה ולקח מחיר מצוין, לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עליזה פ. חיפה.
אשרור: 15/06/2023
משוב: 23/03/2023
תיאור השירות:
איתור מקור הנזילה בשירותים.
חוות דעת:
נפתלי הגיע בזמן שנקבע, איתר את מקור הנזילה והמליץ לנו לאטום בסיליקון באופן עצמאי, מאחר והתקלה הייתה ברורה וברת תיקון. בכך ביקש לחסוך לנו את התשלום, לא בקש אגורה על בואו ועל השירות שנתן. יוצא דופן! פשוט נדיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רובי גוטמן, חיפה.
אשרור: 13/06/2023
משוב: 14/04/2023
תיאור השירות:
איתור ותיקון דליפת מים בצינור דוד.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצויינת, אין מילים בפי! היה צריך לאתר דליפת מים במקום שקשה להגיע אליו והוא עשה זאת ביעלות וביסודיות.
.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נפתלי מספר כי מאז ומתמיד נמשך לתחום האינסטלציה. הוא התחיל דרכו בכלל כמנהל ייצור, אבל אז הבין שהוא רוצה להיות עצמאי ולעבוד כאינסטלטור – ופתח עסק משלו, שקיים כבר מעל 30 שנה.
"אני מאוד אוהב את העבודה ולא הייתי עוסק בשום מקצוע אחר", אומר נפתלי. "אני קם בבוקר ואוהב את מה שאני עושה. אני מהבודדים שנהנים ממה שהם עושים."
הוא מעיד על עצמו שהעבודה היא כבר חלק ממנו, ומהווה גם חלק מהתחביב שלו. "העבודה זה כל החיים שלי, זה התחביב שלי, אני כבר לא צעיר ועדיין עובד במרץ. אנשים מתפלאים שאני בכושר כזה. כל עבודה וכל לקוח שאני פוגש מעניינים אותי."
ולגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד עוד הרבה שנים, עד שכבר לא אוכל."
נפתלי עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל כבר למעלה מ-30 שנה את העסק שלו.
"לפני כן עסקתי בכל מיני תחומים שונים – ייצור, שיפוצים, עבודות צבע וטיח, אבל בסוף הבנתי שאני הכי אוהב את האינסטלציה- ונשארתי שם."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: החלפת צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון או החלפת ברזים
:: תיקון ניאגרות סמויות וגלויות
:: החלפת אסלות וכיורים
:: תיקון מקלחונים
נפתלי מבצע את כל עבודות האינסטלציה, ומעניק אחריות על כל עבודה, שמשתנה בהתאם לסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.