היה בסדר, אני בכללי מרוצה. היה מאוד נחמד ומסודר, קצר יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
צביקה י. תל אביב.
משוב: 07/11/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור פגום.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי פ. תל אביב.
משוב: 08/10/2024
תיאור השירות:
תיקון והחלפת נקודת מים באמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! היה זמין בטווח כמעט מידי, הגיע מהר, תיקן בצורה טובה ונקייה. תיאר מה הבעיה בצורה מפורטת ומה התיקון. לדעתי הוא מחיר הוגן. אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי ש. תל אביב.
משוב: 30/09/2024
תיאור השירות:
פירוק מתקן ראש מקלחת קומפלט והתקנת מערכת חדשה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה זמין לעצה ועזרה כאשר ביקשתי חלק שנשבר בזמן הפירוק של יציאת המים על ידי. והיה מוכן להגיע תוך כמה שעות. הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה עדיני-שפיגלמן, תל אביב.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה אחלה ממש.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
הילה חי, תל אביב.
משוב: 11/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
תום היה אחלה. הוא הגיע מהר, באותו יום תוך שעה וחצי. הוא תיקן את כל הנזילה, לקח מחיר הוגן בעיניי והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון בלטר, תל אביב.
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה והחלפת ברז.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס פדן זילברמן, תל אביב.
אשרור: 01/01/2024
משוב: 24/10/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בא בזמן, היה חביב מאוד ותיקן. בכל האספקטים הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערד טולדי, תל אביב.
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכניסה לבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מבחינת שירות ולדעתי גם מחיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה אשבל, תל אביב.
משוב: 28/11/2023
תיאור השירות:
התקנת דוש במקלחת.
חוות דעת:
תום היה פצצה! המחיר הרגיש יקר לדעתי אבל הוא היה אחלה, זמין ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תום מעיד על עצמו: "אני איש מקצוע בעל יושרה פנימית, מוסר עבודה וניסיון של מעל לעשור בתחומי האינסטלציה השונים."
הוא מספר שמאז ומתמיד הוא מקפיד להעניק ללקוחות חווית שירות משופרת, תוך הקשבה פעילה לבעיותיהם, צרכיהם השונים ומתן הסברים אינפורמטיביים אודות התקלה. תום מספר שמשמח אותו כשלקוחותיו ממליצים עליו לחבריהם ובני משפחתם.
תחומי התמחות
:: עבודות שרברבות
:: איתור נזילות
:: אינסטלציה סנטרית
ותק בתחום
מעל 10 שנים.
שאלות ותשובות עם תום
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.