היה נהדר, חבל על הזמן, הוא הגיע צ'יק צ'ק ואפילו הקדים, ניקה ופירק חצי מהמקרר והשאיר מקרר חדש, אשתי אומרת שהיא לא פגשה בעל מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילה שקד, קרית טבעון.
אשרור: 29/01/2023
משוב: 29/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
עמרם בר יעקב, קרית טבעון.
אשרור: 11/08/2022
משוב: 10/01/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של סימנס בעקבות תקלה E05.
חוות דעת:
מרוצה מאוד, שעתיים לאחר פנייתי בשל מדיח כלים סימנס תקול, כבר התייצב לתיקון. הודיע מראש מה המחיר וכך אומנם היה. לאחר שעזב המדיח עובד כרגיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רותם כהן, קרית טבעון.
אשרור: 30/03/2022
משוב: 28/12/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר תאדירן, החלפת מאורר והפשרת הסוללה.
חוות דעת:
היה מעולה! היה נעים, מקצועי, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושבע בר יוסף, קרית טבעון.
משוב: 15/02/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן ויצנר, קרית טבעון.
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות, הגיע מהר, נתן מחיר הוגן לדעתי והיה מאד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק אמיתי, קרית טבעון.
אשרור: 10/12/2021
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממדיח כלים beko.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עידית אבן דנן, קרית טבעון.
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת הייאר שכלל פתיחת סתימה.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב. הוא הגיע בזמן, היה נחמד והוא עזר לי להוציא דברים מהמקרר. הוא היה בסדר גמור ואמר שאם יש בעיה להתקשר אליו והוא יבוא לפני החג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה שימשי, יגור.
משוב: 26/09/2021
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע מעכשיו לעכשיו באותו היום והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה גולדברג, רמת ישי.
אשרור: 22/09/2021
משוב: 21/06/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכולל פתיחת סתימה בניקוז, מחברת אמנה.
חוות דעת:
עשה עבודה מעולה ועבד יפה מאוד. שיתף אותנו בתקלה שהייתה במקרר, היה נחמד מאוד וקשוב. אני ואשתי מאוד מרוצים מהעבודה שלו וממליצים עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.