מסתבר כי לא ידע לאתר את התקלה, החמם שהחליף היה תקין וחימם מים במהירות לעומת החמם החדש ששם שמחמם מים באיטיות (חימום של שעה למקלחת), בקשותיי שישים לי חמם המתאים לדוד כרומגן עלו בתוהו וכן את המערבל שלקח אינו מוכן להשיב, מתעלם וכבר חודשיים אני רודפת אחריו. שירות מזעזע, לא אמין, לא איכותי ולא מקצועי.
דירוגים:
כללי
1
איכות
1
מחיר
1
זמנים
1
יחס
1
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -25/11/2020
חוות דעת:
לא התרשמתי לטובה. הוא כן בא בזמן והוא כן היה מאוד נחמד ואדיב אבל כשהלך, אחרי כמה שעות המים שוב היו קרים. התקשרתי אליו, הוא שלח שותף שלו לראות ואז שניהם חזרו יחד לאחר כמה ימים להחליף עוד איזשהו חלק וגם גבה ממני עוד תשלום. בסופו של דבר, זה יצא לי הוצאה גדולה ולא הבנתי למה הוא מחייב אותי בעוד כסף. התאכזבתי מהשירות כי המים גם עדיין לא מאה אחוז חמים.
דירוגים:
כללי
5
איכות
5
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
נקראתי לתקלה שהדוד לא מתחמם, התקלות הנפוצות ביותר הם גוף חימום שהתקלקל או מערבל סתום.
החלפתי את גוף החימום כי הוא לא היה תקין, וידאתי שמתחממים המים ויצאתי מהלקוחה. לאחר 6 שעות התקשרה הלקוחה ודיווחה שאין מים חמים לכן הגעתי אליה שוב בשעות הערב המאוחרות ואמרתי לה שכנראה המערבל סתום וזהו החלק הבעייתי והסברתי ללקוחה שיש אפשרות לבטלו או להחליפו. היא בחרה בביטול המערבל. לאחר שעה וידאתי שיש מים חמים ועזבתי. למחרת התקשרה הלקוחה והתלוננה שעדיין אין מים חמים התברר לאחר חקירה שיש פיצוץ בצנרת המים החמים שלא נראת לעין כלל מלבד שעון השיבר הראשי שהסתובב, זו תקלה חריגה וקשה מאוד לזיהוי ומצריכה טיפול של אינסטלטור. לאחר מכן הלקוחה התקשרה לחברת הביטוח שלה לתיקון התקלה ע"י אינסטלטור מטעמה.לאחר מס' ימים הלקוחה התקשרה שוב שהמים לא חמים דיים, הגעתי בפעם השלישית והחלפתי פעם נוספת את גוף החימום למרות שכל המדדים הצביעו ע"כ שהכל תקין, לטענת הלקוחה המים לא חמים כפי שהיתה רגילה בעבר אולם מבחינה מקצועית לא נותר מה לעשות.