עמית מקצועי ונעים, עשה עבודה מעולה והיה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית ויסקופר, הרצליה.
אשרור: 11/09/2024
משוב: 12/05/2024
תיאור השירות:
תליית תמונות.
חוות דעת:
חזר אליי באותו יום, תיאם למחרת, הגיע בזמן שקבענו, לקח מחיר הגיוני בעיניי והיה חמוד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפית ה. הרצליה.
משוב: 20/08/2024
תיאור השירות:
התקנת 3 טלוויזיות ותליית תמונה.
חוות דעת:
עמית היה מדהים! הוא היה מאוד זמין, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן. הוא ממש מקצועי ומבין עניין ומשרה ביטחון. בן אדם שנעים לעבוד איתו ושאפשר לסמוך עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי רובין, הרצליה.
אשרור: 30/07/2024
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה בסלון.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! הוא היה מאוד קשוב, נינוח, נעים הליכות ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו רז, הרצליה.
משוב: 13/02/2024
תיאור השירות:
התקנת מדפים ופח נשלף במטבח.
חוות דעת:
חבל על הזמן! הוא מעולה, אדיב, סבלני, עובד מדויק ואין הרבה בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם אקרמן, רמת השרון.
משוב: 23/01/2024
תיאור השירות:
התקנת מנורות, מתקן טלוויזיה, מראה ומדף.
חוות דעת:
הכל היה ממש עשר, הוא פצצה ונתן שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל ש. הרצליה.
משוב: 22/01/2024
תיאור השירות:
הוספת מדפים לארון, טיפול במוט תליה והתקנת מגירות בארון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי, עבודה מדוייקת ובנעימות תוך מתן הסבר לעבודתו. ממש 10 וממליצים עליו ועל עבודתו בחם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רום גיני, הרצליה.
משוב: 16/01/2024
תיאור השירות:
הרכבת ותליית מזנון.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! היה מקצועי ואדיב, עשה עבודה טובה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ברכוז, הרצליה.
משוב: 12/11/2023
תיאור השירות:
סידור דלתות שנתקעו בשני ארונות.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצועי, אדיב ורציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל שנער, הרצליה.
אשרור: 30/05/2023
משוב: 01/03/2023
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 183 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית הוא הנדימן, איש טכני ומעצב גופי תאורה. עמית מספר לנו: "כשהייתי ילד קטן אהבתי ליצור לבד דברים בלגו (פעם לא היו הוראות) ומהר מאוד עברתי ליצור דברים בעץ ומתכת. על כן, הניסיון שלי הוא רב שנים". והוא ממשיך ומעיד: "ליצור משהו שימושי מאפס או לתקן ולהחיות משהו שהתקלקל או נשבר זאת האהבה שלי! ולכן הכי חשוב לי להעניק ללקוחות שלי שירות אכפתי ואישי ועבודה יסודית ומקצועית וכל זה גם במחיר נח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.