מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 48 חוות דעת רלוונטיות
הוא ממש אחלה! הגיע בזמן שקבענו, היה חביב ולבבי וניסה לעשות כל שביכולתו לתקן את התקלה, אך המליץ לי שלא לתקן כיוון שהנזק היה גדול מדי. אני מאוד מרוצה!
הזמנתי אותו בעקבות גוף חימום שלא עבד, הוא היה נעים, אדיב והגיע בהתראה קצרה יחסית. אני חושב שהיה נכון מצד נדיר לברר עמי בטלפון לפני בואו, מה גיל התנור, מאיזה שנה התנור? (התנור מ 1997), ואז היה כבר מבין שאין טעם להגיע, כי אין כדאיות להחליף את גוף החימום, וכך היה חוסך לנו את דמי הביקור ששילמנו לו.
קובי היה מצוין. הוא היה מאוד אדיב ואינפורמטיבי אבל בסוף החלטנו לא לתקן.
הוא היה פיקס. עשר מעשר. בחור ישר וכנה. כבר בטלפון הוא אמר את הסיבות האפשריות לתקלה ואמר שלא בטוח שיהיה ניתן לתקן. לאחר שהגיע ובדק ראה שבאמת אין אופציה לתקן ושצריך לקנות חדש.
הוא שלח את הבן שלו שהיה בחור מאוד חמוד, אומנם לא הצליח לפתור את הבעיה אבל עשה מאמץ ונתן שירות מכל הלב.
הוא אמר לי שאני לא צריכה להחליף גוף חימום כמו שחשבתי והוא לקח כסף רק על הביקור. אמר שזה לא שווה את הכסף והתנור עובד טוב. אני מרוצה מאוד, 10 בכל הפרמטרים!
השירות היה טוב מאוד! הייתי מרוצה מזה שבא בזמן שאמר, בדק את התנור ונתן את חוות הדעת שלו. המליץ לא לתקן כי הקצר יכול לקרות שוב.
השירות היה מאה אחוז. הוא בא בזמן ונכנס לעניינים, הכל היה בסדר. עשה רק בדיקה כי לא שווה לתקן, המחיר היה סביר לדעתי.
הוא הגיע בזמן והיה זמין, היה נוח לעבוד איתו, הוא נתן לי שירות טוב והיה ישר, עשה עבודה מקצועית ולקח מחיר הוגן.
הוא היה מעולה! הוא נלחם בתנור שעשה הרבה בעיות ונתן את כל הכוח כדי לנסות לתקן. כשהוא ראה שהחלקים מאוד יקרים ולא כדאי הוא אמר לנו והיה הוגן. הוא גבה תשלום עבור ביקור בלבד כמו שאמר מראש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.