מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
טיפול תקופתי הכולל החלפת רצועת טיימינג לרכב מסוג רנו מגאן.
היו מעולים.
בחיים לא חוויתי שירות כזה, נהדר, חמים ואהוב. היה נעים להגיע אליו, אדם אמין ורק מה שצריך הוא עשה. אני הבאתי את החלקים והוא גבה כסף רק על העבודה.
טיפול תקופתי של 15 אלף והחלפת רצועת טיימינג ברכב מסוג רנו מגאן.
הכל היה עשר, קבעתי שעה וכשהגעתי לא חיכיתי הרבה. הוא הסביר לי בדיוק מה צריך לעשות ואת העלויות לפני שהתחיל, המחיר סביר מאד והוא היה מאד הוגן.
הוא היה נחמד מאוד והכל היה בסדר, האוטו נוסע טוב וללא תקלות. הם טיפה התעכבו אבל סך הכל היה אחלה והשירות מצוין, התרשמתי לטובה.
הכל היה מצוין ובסדר גמור. השירות טוב, מקצועי ובעיקר זריז ומהיר.
החלפת רצועת טיימניג והחלפת רפידות בבלמים ברכב מסוג רנו מגאן, שנת 2008.
הוא היה אדיב, וסך הכול המחיר היה בסדר. הוא עמד מבחינת לוח הזמנים והייתה לי חוויה חיובית. אני לא יודע לדרג אותו בפרמטר של האיכות.
התרשמתי ממנו לטובה. בחור על הכיפאק. עשה את העבודה במהירות בויעילות.
החלפת רצועת טיימינג, פלאנג' ותרמוסטט ברכב מסוג רנו מגאן 2 שנת 2006.
שירות מעולה! דבר ראשון, עמד בזמנים שהציב. במהלך העבודה הוא עשה לי הרבה דברים מעבר, תוך כדי שהוא פתח את הרכב הוא עשה גם תיקונים קטנים שראה בלי שביקשתי ובלי לקחת על זה תוספת תשלום. היה נחמד אדיב, ביצע עבודה מהירה יחסית. גם במחיר הוא היה הוגן לדעתי.
החלפת גיר משומש, רצועת טיימינג, פלגים, מסנן אוויר ומחשב רכב ברנו מגאן שנת 2003.
לגבי מחיר, לי ספציפית היה יקר אבל מה לא יקר היום. שנית, הם החליפו המון דברים ברכב. פלגים, שמן, מסננים למיניהם, גיר מערכת מחשב, סידרו חוטי חשמל וגם באו לחלץ אותי כשנתקעתי. הם מאוד נחמדים, מסבירי פנים, מסבירים ומרגיעים לגבי כל דבר. הבעיה העיקרית שלי הייתה הזמן הארוך שלקח להם, אם באשמתם או לא. הדבר השני שהפריע לי זה שהחליפו כמה פעמים גיר. לגבי הגיר הראשון, היו בו גרגירים אז אני מבין. הגיר השני והשלישי פשוט נתקעו על מהלך וזאת הייתה רק בעית חשמל ולא היה צורך באמת להחליף. לכן לגבי המקורי יכול להיות שהיה צריך להחליף אבל לגבי השני והשלישי ממש לא. איכות נראה בהמשך. ***עדכון לאחר כמה ימים: נאלצתי להחליף מצבר לחדש. חשבתי שנגמר המצבר ומתברר שתיקוני החשמל גורמים למשהו לרוקן את המצבר. גם המצבר החדש מתרוקן והאוטו לא מניע. זאת תהיה הפעם החמישית שאני אהיה במוסך מולדת תוך חודש וחצי, עם המון הפסדי ימי עבודה והון תועפות ששילמתי. עד שהם לא יתקנו את הרכב למצב נוסע לפחות לחודשיים ברצף או עד 2000 ק"מ מבחינתי בכל הפרמטרים הם 0.
החלפת רצועת טיימינג וטיפול 90,000 לרכב - רנו מגאן 2010.
הוא היה מצוין! קודם כל הייתי מרוצה מהגינות שלו ומהמחיר שלו- במקומות אחרים זה היה כמעט פי 2.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.