מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה יותר ממאה אחוז, באמת! קודם כל הוא בודק את הטלפון ללא עלות ואז אומר מה הבעיה ומה עלות התיקון. למרות שאם היה מתקן הוא היה מרוויח 900 ש"ח, הוא היה הוגן ואחראי ואמר שלא כדאי לתקן כי יכול להיות שהקורוזיה תחזור בהמשך. הוא נתן את כל האינפורמציה ואת כל המחירים, הוא ידע שאני מגיעה מרחוק ועשה את הבדיקה הראשונית במקום. מומלץ ביותר!
היו ממש עשר.
בדיקת סמסונג גלאקסי S2 ורכישה של סמסונג גלאקסי S3 כולל מגן מסך ומגן.
הטלפון שלי שבק חיים יומיים לפני שטסתי לחו"ל והייתי בלחץ, הוא פירק אותו חזרתי לאחר חצי שעה והוא באמת היה טוטלוסט אז קניתי דרכו טלפון חדש. הוא בחור על הכיפאק, לא גבה כסף נוסף עבור הבדיקה ומכר לי את השאר בהנחות רציניות.
מבחינת שירות הם היו 10. מבחינת מקצועיות לא נראה לי. הם אמרו שכנראה יש בעיה במסך, למרות שלא היה בו שום בעיה לפני. הם רצו להחליף את המסך ואז לבדוק אם יש במכשיר עוד בעיות. אם המכשיר הושבת ואין שום צליל כנראה יש בעיה במוח המכשיר ולא במסך עצמו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.