מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 71 חוות דעת רלוונטיות
היתה התקלה D13, שלחתי לו את המספר תקלה, הגיע ובדק את המדיח, אמר שצריך להחליף כרטיס ושאני אעשה את השיקול שלי, העדפתי לקנות מדיח חדש.
הוא הגיע לתקן את המדיח אבל עד שהוא בא התקלה הסתדרה. היה מושלם! הוא היה אדיב, נתן שירות מעולה ולא גבה מחיר גבוה לדעתי.
הוא בא, היה נחמד ונתן את הדין על המדיח. הוא גם הגיע במהירות.
הוא הגיע ובסוף הכל היה בסדר.
הוא היה אמור לתקן מדיח כלים אבל אמר שלנוכח התקלה עדיף לא לתקן כי המחיר יהיה כמו לקנות חדש. הוא היה מאוד הוגן.
היה אחלה ממש! הוא מעולה.
יצא פשוט תענוג לקבל כזה שירות. הוא הגיע וחיכה לי עוד שאחזור מהעבודה ל10 דקות. לקח רק על הביקור כי גילינו לצערנו שהמוצר הרוס מאכילה של עכברים.
היה בסדר גמור! ספי בדק את המדיח עד שווידא שהוא עובד כראוי. היה סבלני ואדיב מאד.
הוא אדם מקסים ואמין, אני שומרת את הטלפון לכל מקרה שיהיה. הוא עשה בדיקה יסודית בערב חג ואמר שזה עניין של החלפת כרטיס במדיח, בגלל שזה מדיח של עשר שנים לא היה לי שווה לתקן.
שירות מעולה ואדם מקצוען!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.