מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 25 חוות דעת רלוונטיות
השירות היה מעולה. אלעד היה אמין מאוד, אבחן את התקלה והמליץ להחליף את המוצר.
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, נתן חוות דעת מקצועית והיה ממש נחמד.
הוא בחור נחמד מאוד, מקצועי מאוד והייתי נותן לו ציון 10! הוא ביצע בדיקה והגיע למסקנה שיש בעיה רציתי שלא כדאי לתקן אלא לפנות לחברה עצמה. זה היה מאוד הוגן.
בסדר גמור.
הוא היה בסדר ומדויק בזמנים, למרות שאני חושבת שלא היה צריך לגבות מחיר מלא עבור בדיקה.
אחלה בן אדם. זיהה שיש תקלה במדחס אבל לא הצליח לתקן ולכן לקח רק דמי ביקור.
התקשרתי לצורי אחרי שניסיתי ליצור קשר עם החברה עצמה והם לא נתנו לי מענה מספיק מהיר, ותיארתי לו במפורש את סוג התקלה. הוא אמר שיגיע ויבדוק את הבעיה ואמר לי את מחיר הבדיקה מראש. הוא הגיע, עבד חצי שעה ונתן רושם לא כל כך מקצועי כי במשך כל הזמן דיבר בטלפון עם טכנאים אחרים לעזרה. ציפיתי שברגע שניסה לקחת על עצמו את העבודה תהיה לו היושרה המקצועית לדעת לטפל בכל התקלות. בסוף אמר שזו כנראה בעיה במדחף ושאדבר עם החברה כי יש לי עליו אחריות, ועכשיו אנחנו ממתינים לטכנאי החברה. התקלה לא טופלה ואני קצת מאוכזב, והמחיר שלו היה גבוה בעיני לעומת העבודה שעשה, אבל הוא כן היה מאוד שירותי, הגיע בזמן ונידב הרבה אינפורמציה.
הוא היה מצוין. הוא הגיע וראה שיש בעיה בכרטיס והמליץ לקנות מקרר חדש. הוא היה ממש אחלה ועזר לנו המון בבחירת מקרר חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.