במסגרת הליך גישור מול אתר מידרג, בעל המקצוע היה הוגן וביצע החזר כספי.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
בוצע גישור
| 13/02/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 13/02/2025 ע"י אפרת כהן
במסגרת הליך גישור מול אתר מידרג, בעל המקצוע ביצע החזר כספי.
פיצוי כספי בסך 295 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 2
| התקבלה ב -02/02/2025
חוות דעת:
בהתחלה היה נראה שג’רמי היה מעולה כפי שכתבתי בדירוג הראשוני, אך לאחר זמן לא רב התגלתה תמונת מצב שונה. איני ממליצה עליו כאינסטלטור. בשורה התחתונה, המסכמת סיפור ארוך, אחותי שילמה לו במצטבר כמה וכמה מאות שקלים ועדיין נותרה עם סתימה בניקוז המקלחת. ניתן לראות זאת בתמונה המצורפת: המים בעת מקלחת יוצאים מגבולות המקלחון (אזור הווילון) ומגיעים עתה לפחות עד לנקודה המסומנת בכף רגלה. בנוסף לכך הוא יקר בעיניי; וכשאחותי הביעה את חוסר סיפוקה ותסכולה מהימשכות הבעיה בניקוז, ג’רמי התייחס אליה באופן לא נעים ולא מכבד. ספציפית בשיחה טלפונית שהאזנתי לה: הוא דיבר אליה באופן אגרסיבי עם הרמת קול, יהירות וגזלייטינג. בסוף הוא הציע שיבוא שוב, אך שהיא לכל הפחות תשלם הפרש על תשלום ביקור קודם - \"אם יש סתימה\". ביקור קודם בו טען שאין במקלחת סתימה, ועל זה היא גם שילמה לו. בגלל כל היחס והטיפול הלוקה בכל העניין הצעתי לה לא לתקשר איתו יותר. כמובן שהיחס המבטל שהפגין כלפיה גם השפיע באופן ישיר על החוסר באבחון והחוסר בטיפול מלא בסתימה.