מוקד מידרג: 1-700-707-233
עמית בן צבי, ראש העין.
משוב: 09/01/2025

תיאור השירות:
החלפת מאייד פנימי ביונדאי i10 2015.
חוות דעת:
יצאתי בתחושה ששיקרו לי, האשימו אותי ועדיין אין לי מזגן. במפגש ראשון בוצעה דיאגנוזה עם זרחן, לא מצא את הדליפה. מילא גז, אמר לחזור כאשר יפסיק לקרר ואז רוב הסיכויים שזה המאייד. תוך שבוע ברח הגז (אמר שייקח חודשים). חזרנו למוסך, פתח את הדלת וקבע שזה המאייד (בלי לבדוק כלום). כמה ימים עברו, חזרנו והוחלף מאייד לחליפי (אין מקורי). נאמר לבעלת הרכב מראש שייקח יום אולי יומיים. אני מגיע ללא התראה למוסך שעה אחרי שהרכב הושאר לתיקון. פתאום אומר לי ״הרכב כמעט מוכן״ (אז למה אמרת יום יומיים). לאחר שבוע שוב בורח גז ונורת כרית אויר דולקת (לא היה לפני התיקון). מתקשר ופתאום היחס שונה. פחות נעים, יותר מאשים, כמו אתה שאלת הרבה שאלות ובדקתם את הרכב כשלקחתם אותו? תבוא עכשיו (מי יכול באמצע יום עבודה), פתאום יש זמן המתנה של שעתיים שלוש במוסך (לא נאמר לנו בהתחלה למרות שטוען שכן). חוזרים למוסך בפעם ה-4, מתחיל בלבדוק ולרמוז שעשינו תאונה (עבר כשבוע מיום התיקון ואין שום סימן לתאונה). מאבחן נזילה מצינור אחר של המערכת (איך לא ראית שבוע לפני בבדיקת זרחן), מציע תוספת של למעלה מאלף ש"ח כולל גז ואומר שיהיה מוכן עד סוף היום ומנסה לשכנע אותי להחליט, למרות שאמרתי לו שאחותי היא בעלת הרכב והיא לא מסכימה. עבר להראות לי שרצועת המנוע בלויה ואני אומר שקניתי חדשה. אמר לי תביא, נתקין לך בחינם (פילנתרופ). מזכיר כמה יקר תעלה בדיקה במוסך מורשה. מזכיר לו על נורת הכרית אויר, בודק, צריך להחליף סליל כרית אויר. שוב מזכיר שבמקום אחר יקחו ממני כסף על הבדיקה הממוחשבת הזו אבל לי בחינם. יצאתי עם מינוס של כמה אלפי שקלים, אין גז וקירור ושתי תקלות חדשות שלא היו לפני ההחלפה של המאייד. כל אחד ישפוט בעצמו.
דירוגים:
כללי
1
איכות
0
מחיר
5
זמנים
0
יחס
2

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק