אני לא הייתי מרוצה! לא היה שלילי. הבת שלי עשתה אצלו עקירת שן בינה. בטלפון הוא אמר לי שהעקירה תהיה כירורגית ונתן לי הצעת מחיר לעקירה כירורגית. בפועל הוא לא ביצע עקירה כירורגית אבל לקח מחיר של עקירה כירורגית.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד איש שלום, ירושלים.
אשרור: 21/03/2025
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
עקירת שן.
חוות דעת:
היה ממש בסדר בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ישי לוי, רמת גן.
אשרור: 13/03/2025
משוב: 14/08/2024
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
רינת ק. בת ים.
משוב: 18/12/2024
תיאור השירות:
עקירה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
חי גאגאתי, תל אביב.
משוב: 13/12/2024
חוות דעת:
היה על הכיפאק! היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בתאל פרץ, חולון.
אשרור: 11/12/2024
משוב: 23/06/2024
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מצויין, טיפול דנטלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חביב אהרוני, חולון.
משוב: 10/11/2024
תיאור השירות:
צילום שיניים.
חוות דעת:
הם היו בסדר אך מצאנו מחיר זול יותר בעיניי במקום אחר ולכן החלטנו לבצע את הטיפול עצמו אצלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחלי כהן, בת ים.
משוב: 22/08/2024
תיאור השירות:
טיפול סתימה בשן.
חוות דעת:
עשיתי סתימה על שן שנפל לי בה הכתר. הסתימה נפלה אחרי שבוע
נגשתי שוב אמרו שצריכה כתר חדש.
לא הציעו לי להתקזז עם הסתימה ששלמתי כבר. אני זאת שהייתי צריכה לבקש שיקזזו. אבל בסוף עשיתי במקום אחר.
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
רישיון
אודות
אילן הוא רופא שיניים המספר: "הגעתי לתחום רפואת שיניים במטרה להעלות חיוך על הפנים של האנשים. אני דוגל בשקיפות רפואית מלאה ומחויבות למתן טיפול מקצועי, הקפדה על סביבת טיפול מרגיעה, שאיפה לתוצאה האסתטית ביותר וגישה שמרנית ככל האפשר".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.