הוא היה בסדר אבל אני לא כל כך מרוצה, כיוון שהגיע וראה שיש לי אחריות אז הפנה אותי לחברה של המקרר אבל לקח כסף על הביקור למרות שלא נעשתה עבודה.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
10
יחס
7
6
כללי
גיורא גיפס, ירושלים.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע בזמן, הצמיד מקרר של סמסונג למקפיא של סמסונג כך שיהוו מקרר אחד גדול - מה שטכנאי סמסונג לא הצליחו לעשות ב3 ביקורים עוקבים. גבה מחיר הוגן ואדיבות מעל ומעבר. מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן דריימן, ירושלים.
אשרור: 10/11/2018
משוב: 30/08/2017
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG ותיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה קצת יקר אבל חוץ מזה הוא על הכיפאק. לא ידענו איך להעביר את המקרר למצב שבת והוא שם כמה מגנטים שסידרו את זה. לדעתי הוא היה צריך להעריך ולהגיד מחיר מראש ולא לבוא ולסדר דברים ואז לקחת מחיר יקר.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
אורית עזראן, ירושלים.
משוב: 16/05/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, הוא הגיע מהר מאוד ותקתק הכל ביעילות. הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל רוה, הרצליה.
אשרור: 25/06/2024
משוב: 27/11/2023
תיאור השירות:
בדיקה של מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אמר מראש שסבירות נמוכה שיהיה אפשר לתקן, ביקשתי שיגיע בכל מקרה, אמר את התעריף מראש, הגיע וביצע בדיקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור גבאי, כפר סבא.
אשרור: 24/06/2024
משוב: 19/12/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת משאבה מקורית למכונת כביסה מחברת בוש.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור, עשה את העבודה כמו שצריך ועבד על המכונה הרבה זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל פלציק, פתח תקווה.
משוב: 23/06/2024
תיאור השירות:
ביקור בדיקה למקרר סמסונג שלא עבד.
חוות דעת:
ההתרשמות שלי הייתה שהוא היה אמין, המחיר היה קצת יקר כי הוא בא לבדוק את המקרר ואבחן שכדאי להחליף אותו.
איכות
10
מחיר
8
יחס
10
9
כללי
מיקי אטיאס, אורנית.
אשרור: 23/06/2024
משוב: 14/08/2023
תיאור השירות:
תיקון כרטיס למקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא הגיע בול בזמן, לא חיכיתי אפילו רגע ועשה עבודה מקצועית. אני ממש מרוצה. הוא לקח את הכרטיס בבוקר וחזר בצהריים כשהוא מטופל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיר לוי, רעננה.
אשרור: 21/06/2024
משוב: 07/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה סימנס ופתיחת סתימה במסנן.
חוות דעת:
היה מקצועי ואדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי גולן, פתח תקווה.
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת מוט חולץ במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אמין, בסוף אמר שלא שווה לתקן אז קניתי מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2266 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.