תקשורת נעימה ומקצועית. עבודה סופר מקצועית ומחיר אטרקטיבי לדעתי. בהחלט אשתמש בשירותיו שוב בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעין בורץ, תל אביב.
אשרור: 15/11/2024
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן ופירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק א. תל אביב.
אשרור: 03/11/2024
משוב: 20/08/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של תדיראן כולל החלפת צנרת גז ומדחס תקול במדחס חלופי משומש.
חוות דעת:
היה מצויין! תומר היה זמין תמיד,יעיל, קשוב והגון גם במחיר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור כהן, תל אביב.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל כהן, תל אביב.
משוב: 14/10/2024
תיאור השירות:
שטיפת פילטרים פנימיים ותיקון בעיה בחוט חשמל במזגן.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבר מ. תל אביב.
אשרור: 14/10/2024
משוב: 12/08/2024
תיאור השירות:
החלפת סטארטר למדחס במזגן 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנט קדרון, תל אביב.
אשרור: 09/10/2024
משוב: 07/07/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שכלל ניקוי ומילוי גז.
חוות דעת:
הוא מהמם. הגיע תוך עשר דקות מהרגע שהתקשרנו, היה אדיב, נחמד, נעים ומקצועי. הוא ידע מה הוא עושה, פשוט מהמם. הזריזות והמהירות שבה הגיע זה היה פשוט וואו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תום ד. תל אביב.
אשרור: 30/09/2024
משוב: 30/07/2024
חוות דעת:
מצויין טיפל בתקלה בצורה מהירה ולעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטע הראל, תל אביב.
אשרור: 27/09/2024
משוב: 29/07/2024
תיאור השירות:
חיבור צינור ניקוז שנפל.
חוות דעת:
היה מדהים! הגיע בזמן שקבע, בדק, אבחן, תיקן, ניקה ואף רצה לטאטא.
איש נעים הליכות ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 669 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.