השירות היה מצוין, היא הייתה בסדר גמור, רצינית ביותר והרגשתי כל הזמן שהיא עבדה טוב, אין לי טענות. אני שברתי את הקרסול על גשר והיא באה לשם, בדקה וצילמה וראתה שבאמת זו הייתה בעיה בבנייה. אז תבענו את העירייה ואחרי שהעירייה אמרה שזה באחריות הקבלן תבענו את הקבלן. היא עקבה אחרי כל דבר ואני מאוד התרשמתי. העמידה בזמנים לא תלויה בה כי אלה דברים שלוקחים זמן אבל נהניתי לעבוד איתה, היא אישה מנומסת והייתה מאוד נעימה.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
מירי כ. תל אביב.
משוב: 11/08/2023
תיאור השירות:
ייצוג בהליך תביעת תאונת דרכים מול חברות ביטוח.
חוות דעת:
היא מאוד מקצועית, עוזרת בכל התהליך, הייתה זמינה ובקשר שזה מאוד חשוב, הייתה קשובה וידעה מה לבקש. היא מומלצת בחום. יודעת לכוון אותך ולבקש את הדברים הדרושים. עובדת כשהיא חדורת מטרה ומכוונת את הלקוח בצורה מדויקת ונכונה. היא זכורה לי כ"כ לטובה. אין לי מילים ואין לי אינטרס. הייתה ישרה ומה שהיא אמרה זה מה שקרה. היא מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שקד מ. חדרה.
משוב: 28/08/2024
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שושי ב. חולון.
משוב: 13/01/2024
תיאור השירות:
ייצוג בתביעת נכות מול הביטוח לאומי.
חוות דעת:
אנחנו לקחנו אותה ותוך שבועיים כבר אישרו קצבה מהביטוח לאומי. אני לא מכירה מחירים אבל היא לוקחת לפי הביטוח לאומי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סופי ג. ראשון לציון.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
ייצוג בתביעה נגד ביטוח לאומי וחברה פרטית בעבור אובדן כושר עבודה.
חוות דעת:
היא עשר. מאוד מקצועית, מאורגנת וזמינה. היא יודעת מה היא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרת ט. מודיעין עילית.
משוב: 09/02/2024
תיאור השירות:
ייצוג בתביעה מול ביטוח לאומי.
חוות דעת:
הכי הכי מקצועיות, אנושיות ואחראיות עד הסוף מאלף ועד ת'. היא נותנת את ההרגשה הכי טובה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל ח. קרית גת.
משוב: 07/02/2024
תיאור השירות:
ליווי מלא בהליך משפטי.
חוות דעת:
חלי מאוד מקצועית, מאוד שירותית, קשובה מאוד ללקוחות שלה ויודעת לכוון בצורה נכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק א. ראשון לציון.
משוב: 07/02/2024
תיאור השירות:
לווי בתהליך מול ביטוח לאומי.
חוות דעת:
היא מצוינת! עורכת דין ישרה, הגונה ועושה את העבודה בנאמנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשעורך דין נזיקין רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עורך דין נזיקין. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 31/12/2024
אודות
חלי היא עורכת דין נזיקין, על כך מספרת: "נעים מאוד, אני עו"ד חלי, עוסקת בתחומי נזקי גוף על כל רבדיהם. בעברי עבדתי בשתי חברות ביטוח גדולות, כך שאני מכירה את ההסתכלות וההתנהלות של החברות המבטחות גם מהצד. בכל תיק חשוב לי להביא למימוש את הזכויות של הלקוחות שלי, וללוות אותם משלב מוקדם ככל שניתן, כדי שההתנהלות שלהם תביא לפיצוי מקסימלי. מפליא לדעת, כמה התנהלות לא נכונה עלולה לפגום ביכולת של אנשים שנפגעו באמת לקבל את מה שמגיע להם". חלי מוסיפה: "אני לומדת באופן מתמיד מתוך הניסיון שנרכש בתיקים בהם אני מטפלת, מהשתלמויות בהן אני מקפידה לקחת חלק, מהתייעצויות וסיעור מוחות עם קולגות. עולם המשפט הוא דינמי וחשוב לי להתקדם ביחד איתו. ככל שאני לומדת, ההבנה של התמונה השלמה בניהול התיק מתחדדת ומעמיקה אצלי. כדי לתת טיפול שלם ואיכותי, חשוב לראות את מימוש מלוא הזכויות של הלקוח ואת ההשפעה של פעולה במישור אחד על הזכויות במישור אחר. הלקוחות שלי חשובים לי ושיתוף הפעולה המלא בינינו. כשאנחנו צועדים יחד, יש לנו את מלוא הסיכויים להגיע לתוצאה המיוחלת".
תחומי התמחות
:: תאונות דרכים ונפילה
:: תביעות רשלנות מורכבות
:: תביעות הטרדה מינית
:: תביעות ביטוח לאומי וחברות ביטוח
:: תביעות תלמידים
:: תביעות לשון הרע (תובעים ונתבעים)
ותק בתחום
משנת 2002
שאלות ותשובות עם עו"ד חלי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.