היה טוב מאד! חלק מהעבודה הייתה ממש טובה. אולם באשר לדוד שמש שבגלל זה קראתי לו. הוא לא הצליח למצוא את הבעיה ולפתור אותה. כך שבעצם הוא לא תקן את מה שהיה הכי חשוב לי. אריק עבד במשך שעתיים למצוא את הבעיה. אבל לא הצליח. אז היחס שלו טוב אבל הבעיה לא נפתרה וזה מאכזב אותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אריה ב. תל אביב.
משוב: 20/03/2023
תיאור השירות:
פיצול דודים והתקנת דוד שמש 200 ליטר.
חוות דעת:
היה טוב. הוא הגיע, עשה את העבודה וחזר לתקן משהו שהיה צריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
יאיר יוגל, תל אביב.
משוב: 01/01/2023
תיאור השירות:
פינוי דוד ישן, אספקת והחלפת דוד, החלפת דוד שמש וניקוי קולטן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הוא החליף כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה שפייזמן, תל אביב.
אשרור: 18/10/2022
משוב: 08/08/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילות בדוד.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע כשלא היינו בבית. שלח תמונות, תיקן הכל במהירות ולקח מחיר מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
אריק התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
אלכס יוספוב, תל אביב.
משוב: 04/02/2022
תיאור השירות:
החלפת חלק בדוד שמש שלא חימם עבור אישה קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
אריק בחור מדהים ומקסים! הגיע בזמן לפני הסופה, תיקן את הכל בזריזות ואחרי זה לא היו בדוד יותר בעיות. היא התרגשה והוא מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
2.0 שעות נתרמו
על ידי אריק
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
רון מילרד, תל אביב.
משוב: 25/01/2022
תיאור השירות:
התקנה של קולטים ותיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא נתן יחס מעולה ועמד בזמנים, הגיע תוך יום. המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה אמזלג, תל אביב.
משוב: 09/12/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש נימרוד 150 ליטר.
חוות דעת:
אחלה חוויה! היה מקצוען, נעים ואדיב. הבין את הדחיפות, הגיע מאוד מהר וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נירה דורי, תל אביב.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בדוד על ידי החלפת מפסק.
חוות דעת:
הוא לא היה מקצועי, לא בדק בצורה יסודית את הדוד, האבחנה שנתן הייתה לא מדויקת והייתי מאד לא מרוצה ממנו.
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק בזוגיות ואב לשלושה, ומנצל את הידע המקצועי שרכש בעבודה לטיולי סנפלינג עם הילדים. חוץ מלטייל, בשעות הפנאי שלו תוכלו למצוא אותו מנגן בפסנתר או לומד.
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד: "היה לי לקוח שכל התקשורת איתו, מההתחלה ועד הסוף נעשתה בוואטסאפ. הוא מעולם לא ראה אותי ואף פעם לא נפגשנו, אבל הוא סימס לי את הכתובת שלו, את הבעיה שצריך לפתור, את המקום שבו נמצא המפתח, ואפילו השאיר צ'ק חתום ופתוח ואמר לי לרשום כמה שמגיע לי. כשסומכים עליך ככה זה נותן תחושה טובה."
אני אוהב את המקצוע. אני טיפוס פעלתן ,בן אדם של עשייה ואוהב אתגרים – אני אוהב לעזור לאנשים ולפתור בעיות, וזה הכיף שלי."
אם הוא לא היה עוסק בתחום האינסטלציה, הוא טוען שכנראה היה מנחה סדנאות לקבוצות. ובעתיד? הוא שואף להוציא רישיון טיס.
אריק עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים בעצמו.
הוא התחיל את דרכו בכלל כסוכן נדל"ן, עד שהחליט לעשות קורס אינסטלציה, רק בשביל לרכוש ידע בתחום. הוא התאהב, עזב את עולם הנדל"ן, וזמן קצר אחרי הקורס כבר התחיל לעבוד כאינסטלטור.
חוץ מאינסטלציה, הוא עוסק גם בתיקון והתקנת דודי שמש וחשמל.
"הכיף שלי בעבודה הוא לפתור בעיות ללקוחות", הוא מספר. "כבר קרו לי מקרים שבהם לקוחות הזמינו בעלי מקצוע שונים, אפילו מהנדסים, עם מגוון תאוריות לפתרון הבעיה ואף אחד לא הצליח. כשאני הגעתי הצלחתי לפתור אותה בצורה פשוטה ויעילה. זה כיף, זה נותן סיפוק."
תחומי ההתמחות:
:: בעיות אינסטלציה מורכבות
:: איתור תקלות ובעיות בדודי שמש ובוילרים
:: ביצוע פרויקטים גדולים שקשורים לאינסטלציה
:: ביצוע עבודות גובה מורכבות בסנפלינג
אריק מבצע עבודות אינסטלציה ודודים, ועל כל עבודה מעניק אחריות של חצי שנה לפחות, תלוי בסוג העבודה.
שאלות ותשובות עם אריק
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.