בחור מקסים, מעניק שירות מהמם, ממליץ בחום רב. הגיע מהר ועבד בזריזות. גבה מחיר הגון בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי ריגלר, נתניה.
משוב: 21/04/2025
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
דוד היה נפלא. הגיע תוך חצי שעה, בדק, תיקן במקצועיות והכי חשוב הכל ביושר, הגינות ואדיבות מרובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יערה אלדמע, חולון.
אשרור: 20/04/2025
משוב: 17/02/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז ניאגרה, חיבור והתקנה של ניאגרה.
חוות דעת:
דוד היה מאוד אדיב, התאמץ להגיע ביום שישי בהקדם ולתת מענה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אני ה. ראשון לציון.
משוב: 20/04/2025
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופל ל. חולון.
משוב: 16/04/2025
תיאור השירות:
התקנת אסלות וברזים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדן מ. תל אביב.
משוב: 16/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה כ. חולון.
אשרור: 15/04/2025
משוב: 13/02/2025
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה! איש מקצועי, אמין ומהיר - בדיוק מה שחיפשתי בזמן כל כך קצר! הגיע אליי בזמן, איתר את הבעיה במהירות וטיפל בה בצורה מקצועית יסודית ומדויקת. הוא גם אדם מאוד אדיב ונעים ובעיקר סבלני. והשאיר אחריו בית נקי ומסודר שזה מאוד חשוב לי. וכמובן מחיר הוגן בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורנה ו. חולון.
משוב: 10/04/2025
חוות דעת:
היה מקסים, מקצועי ועם הרבה רצון טוב. הוזמן בעקבות תקלה במדיח שנראה שהיא קשורה לצנרת. ניסה לאתר את התקלה בכל דרך אפשרית שוב ושוב ולא חסך מאמץ והכל בנועם ובסבלנות רבה. אחרי לא מעט זמן הגיע למסקנה שהתקלה במדיח עצמו. סרב לקחת תשלום ממליצה מאוד עם כל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 81 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.