היה מעולה! נצרכתי לאינסטלטור כדי להחליף ברז דולף. אחרי ניסיון פחות מוצלח עם אינסטלטור אחר (שהבטיח ליצור קשר עד שעה מסוימת ולא עמד בהבטחתו, וגם היו לו טענות כשהתברר לו שמצאתי לו תחליף) התקשרתי אל אבי. כאן ההתנהלות הייתה שונה לחלוטין: אבי חזר אלי כפי שהבטיח, הגיע לתקן בדיוק במועד, והכי חשוב - עשה עבודה מעולה. אבי היה מאד שירותי, טיפל "על הדרך" גם במה שנראה לו נכון לטפל (ללא תשלום נוסף) ונתן הרגשה שיש על מי לסמוך. בקיצור: יצא צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם נידם, מודיעין.
אשרור: 22/09/2024
משוב: 21/07/2024
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית בקל, מודיעין.
אשרור: 17/09/2024
משוב: 19/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניר ענבר, מודיעין.
אשרור: 16/09/2024
משוב: 18/07/2024
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה סמויה.
חוות דעת:
שירות מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן גור, לפיד.
משוב: 13/09/2024
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית בליץ, מודיעין.
משוב: 11/09/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון בברז כיור.
חוות דעת:
קודם כל, הוא היה מאוד אדיב ונעים. היה מאוד נעים מולו. הוא היה צריך ללכת לאוטו הלוך ושוב ועדיין עשה הכל בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שושי לוי, מודיעין.
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה. החלפת מיקום אל חזור ליד שעון המים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רומן פולונסקי, מודיעין.
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
ניסיון התקנת מכסה אסלה.
חוות דעת:
לא מי יודע מה, לא עמד במה שביקשנו ויכל להגיד את זה גם בטלפון לפי התמונות. לקח תשלום על ביקור והתבאסנו מכך.
מחיר
3
זמנים
9
יחס
5
4
כללי
שוש דובר, מודיעין.
משוב: 02/09/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא מקסים, סבלני, עשה כל מה שרציתי, פתר את הבעיה והיה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
חזי א. מכבים-רעות.
משוב: 01/09/2024
חוות דעת:
היה ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2552 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.