הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, טיפל כמו שצריך בהכל ואיש מקצוע נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן צ. הוד השרון.
משוב: 19/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מנגנון בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. הוא עמד במחיר שנתן מראש וניסה למצוא פתרונות לבעיות לא צפויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי אלעני, כפר סבא.
משוב: 13/06/2021
תיאור השירות:
החלפת צינור חיצוני למערכת גינון.
חוות דעת:
העבודה בוצעה עבור אמא שלי והיא הייתה מרוצה ממנו! הוא זיהה את הבעיה מהר, נסע לקנות את החלק, חזר עוד באותו יום ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל מורד, הוד השרון.
משוב: 09/03/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח בדירת מגורים.
חוות דעת:
הוא היה מצויין ופשוט מדים. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה אשד, הוד השרון.
משוב: 15/01/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! מקצועיות וזמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם ל. הוד השרון.
משוב: 26/11/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחיבור בין האסלה לניאגרה.
חוות דעת:
הגיע מהר, נתן שירות טוב והשאיר את המקום נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל חפץ, רעננה.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון שתי ניאגרות דולפות והתקנת אל חזור.
חוות דעת:
היה מדהים! משה הגיע במהירות ולמרות שאחת האסלות לא התנהגה יפה וגזלה ממנו הרבה זמן, המחיר שהוא גבה נותר בעינו, הגון לחלוטין. אני ממליצה בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניב יהושוע, רעננה.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ורד ב. הוד השרון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף ב-2 ניאגרות.
חוות דעת:
משה נענה לבקשתנו והגיע כפי שהבטיח בזמן קצר יחסית לאחר שדיברנו איתו. הוא אדיב, נעים, עשה עבודה טובה והסביר מה שעשה. אף מנע מאיתנו להיכנס להוצאות מיותרות. ממליצים בפה מלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוית הלוי-ברזילי, הוד השרון.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה של זרימת מים ללא הפסקה בניאגרה.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! ציון עשר ממש בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3214 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.