היו מספר אינסטלטורים שהציעו לי לשנות את כל המנגנון בעלות של אלפי שקלים והוא אמר לי בטלפון איך ומה לקנות, איך להתקין והתקשר אלי אחרי זה לראות איך יצא ואם הסתדר. שירות מדהים!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דורון ה. פתח תקווה.
משוב: 02/03/2020
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיחי בן-זכאי, פתח תקווה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שניי ברזים והחלפת צינור בברז נשלף.
חוות דעת:
הוא פשוט מתוק! אין לי מילים, הוא הגיע בזמן, מחיר הוגן. הכל עשר. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי בן אשר, פתח תקווה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
שירות טוב, הגיע בהתראה קצרה והיה מאוד שרותי. אחרי ההחלפה של הברז היתה נזילה, משה הגיע אחרי יום וגם אחרי התיקון היתה נזילה, הגיע שוב אחרי שעה, סידר וכרגע אין בעיות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה א. גבעת שמואל.
אשרור: 17/04/2019
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות ב2 שירותים עם נזילה פנימית, החלפת גומיה בכיור מתחת לכיור בעקבות נזילה ותיקון ברז אמבטיה מטפטף.
חוות דעת:
היה עשר, עבד במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3257 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.