שרות נהדר! שני מקצוענים ואדיבים! דאגו לבקש מראש סרטון של הבעיה והמערכת, נתנו תמחור מוערך מראש, אפס הפתעות. הגיעו בזמן, הורידו את החשמל החכם בבית, חיברו מתגים עצמאיים, בדקו שהכל תקין כולל כל שקעי החשמל האחרים בבית (מיוזמתם) וכל זאת עם הסברים, מתן חלופות וחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר ג. אזור.
אשרור: 08/10/2024
משוב: 03/07/2024
תיאור השירות:
עבודת חשמל בבית.
חוות דעת:
הרצל נחמד וסבלני מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ורמן, חולון.
אשרור: 10/07/2024
משוב: 16/01/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת, בדיקת כל השקעים בבית והחלפת שקעים שבורים.
חוות דעת:
השירות היה יוצא מן הכלל. הגיע בדיוק בזמן שקבענו, ביצע את העבודה באופן מקצועי ויחס אדיב באופן מיוחד ומחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן בן גיגי, בת ים.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
החלפת שקעים, החלפת מפסק דוד שמש, תיקון קצר חשמלי והחלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
היה על כיפאק! הייתה תקשורת אפקטיבית, הוא היה זמין, הגיע באותו יום והגיע מהר גם לקריאה השנייה. טיפל במה שצריך, עדכן תוך כדי עבודה, שאל לפני כל פעולה שאל אם ארצה לעשות את העבודה והתקשר למחרת לשאול שהכל עובד. הייתי מבסוט ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר כהן, חולון.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת הארקה לבניין.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנר וולפנפלד, בת ים.
משוב: 31/12/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל ו. בת ים.
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
החלפת בית נורה.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר נגר, בת ים.
משוב: 14/09/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל בחדר מדרגות.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, מצוין! הוא בן אדם אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית קופמן, חולון.
משוב: 05/09/2023
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והייתי מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל שאנס, אזור.
משוב: 30/08/2023
תיאור השירות:
תליית מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 880 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.