הם היו ממש בסדר גמור, עשו עבודה טובה והייתי מרוצה בסך הכל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
דודי חשוב, נהריה.
משוב: 22/10/2018
תיאור השירות:
טיפול 30,000 לרכב מסוג הונדה ג'אז שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי והשתדל להסביר לי ולהראות לי תמונות של הכל. לטעמי המחיר היה קצת יקר. מבחינה מקצועית ואישית אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איילת א. נהריה.
משוב: 02/08/2015
תיאור השירות:
בדיקת נזילת מים ברכב.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי. הוא לא גבה כסף והסביר לי על מילוי המים להבא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי הירש, קרית ביאליק.
משוב: 28/06/2024
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב של חברת מיצובישי מסוג ספייס סטאר.
חוות דעת:
פעם שניה שאני מגיע אל נאסר דרך מידרג ואני מרוצה מאוד. אני לא זוכר כמה שילמתי, אני זוכר שהמחיר היה הוגן, שהייתי מרוצה ממנו ושהוא היה בטווח המחירים שצריך להיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן בן יצחק, חיפה.
אשרור: 24/06/2024
משוב: 22/10/2023
תיאור השירות:
שיפוץ מנוע לרכב מסוג פיג'ו 308.
חוות דעת:
נאסר היה עשר! מהרגע הראשון שפנינו אליו הוא היה מאוד הוגן, מקצועי ואמין. כל דבר שהבטיח עמד בו עד המילה האחרונה, ולאורך כל הדרך הוא עדכן אותנו בכל מה שעושה בשביל לקבל אישור. מרוצים מאד שהגענו אליו דרך מידרג, וממליצים עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמינדב ויס, חיפה.
אשרור: 14/06/2024
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
טיפול 45 אלף ברכב מסוג מאזדה 5 שנתון 2022.
חוות דעת:
הוא בן אדם נחמד ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן גולני, רמת ישי.
משוב: 10/06/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג טויטה יאריס שנתון 2021.
חוות דעת:
השירות שלו מעולה, הוא היה הגון ולקח מחיר הוגן לדעתי. הוא מקצועי, מסודר ונקי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1063 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.