נאסר מלך 👑 ראש שקט לטפל אצלו, אמין, זריז, סבלני, מחירים הוגנים ושירות מושלם. ממליץ ממש!! בטוח אמשיך לטפל אצלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חובב נחמנוביץ, קרית טבעון.
אשרור: 28/09/2023
משוב: 25/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרעיש ברכב מסוג סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
היה מדהים! אחרי חצי שעה הייתי בחוץ, אני מאוד מרוצה ואחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל נח, קרית טבעון.
משוב: 31/08/2023
תיאור השירות:
טיפול 15,000 שכלל החלפת בלמים לרכב בנזין מסוג קיה קנגו שנתון 2018.
חוות דעת:
אחלה מוסך! הייתי שם שלוש שעות והם אנשים מקצועיים, אמינים, המחירים הוגנים והם עשו את העבודה כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנגלה לוין, כפר חסידים א.
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
החלפת בלמים וחלק בגלגל קדמי ברכב מסוג שברולט שנתון 2015.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, שרותי וזמין. תיקתק את העבודה וגבה מחיר הוגן בעיניי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל אשבל, קרית טבעון.
משוב: 22/12/2022
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג מאזדה 3 שכלל החלפת כפתור בגאז'.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, ממש בסדר גמור. לא היה לו פשוט לתקן אבל הוא הצליח.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס שפירא, קרית טבעון.
אשרור: 29/08/2022
משוב: 30/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מכסה רדיאטור שבור ברכב דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
נאסר היה מאוד מקצועי, אדיב ונחמד. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגית אשל, קרית טבעון.
משוב: 12/07/2022
תיאור השירות:
טיפול לקראת טסט לרכב מיד שנייה.
חוות דעת:
היה אחלה, מאוד זמין, נעים, חביב, נכון לעזור, קיבל אותנו בהתראה מאוד קצרה והמחיר שלקח היה ממש סביר לדעתי. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה י. קרית טבעון.
אשרור: 07/06/2022
משוב: 07/03/2022
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים בהונדה סיוויק 2017.
חוות דעת:
היה מעולה! נאסר עשה טיפול עשרת אלפים לרכב שלי, הונדה סיוויק 2017. סאמר (הבן) היה אדיב ונעים. הטיפול היה מהיר וענייני, והייתי מרוצה גם מהסכום הסמלי שביקש. אין ספק שאני חוזרת אליו בטיפול הבא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל מירקין, קרית טבעון.
משוב: 25/10/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת וישרים ומאוורר מזגן ברכב מסוג ניסאן מיקרה.
חוות דעת:
הוא היה סופר נחמד. בחור כנה, הסביר הכל והתקשר לעדכן לפני כל חלק שהחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד אגוזי, קרית טבעון.
משוב: 14/10/2021
תיאור השירות:
החלפת צירייה ברכב מסוג פולקסווגן ג'טה.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור. אני מאוד מאוד מרוצה וממליץ עליו בכל לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1127 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.