השירות היה נהדר! ברמה האישית זוהר מקסים וברמה המקצועית הוא היה ממש מקצועי. הוא פירק את המזגן לגורמים על מנת שהמזגן יהיה באמת נקי וללא עובש וראו שהיה חשוב לו לעבור ביסודיות על כל חלקי המזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי מוראד, תל אביב.
אשרור: 18/10/2021
משוב: 19/07/2021
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת תדיראן שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
הוא הגיע, אמר שחסר גז במזגן והזהיר בהתחלה שזה סיכון, אבל יש סיכוי שאחרי חודש, שנה או יותר המצב יחזור לקדמותו ושוב תהיה דליפת גז. אבל כבר באותו ערב שהוא הלך המזגן הפסיק לעבוד, הוא גם טען שבמזגן נוסף בבית חסר גז, למרות שאני מבין במזגנים ויודע שלא הייתה בעיה עם המזגן הנוסף. היו עוד כמה מקרים שהוא לא היה דובר אמת בעייני והרגשתי שהוא מנסה לעבוד עליי. אני לא מרוצה מהשירות בכלל.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
רום שקורמן, תל אביב.
משוב: 11/07/2021
תיאור השירות:
ביקור לצורך מתן הצעת מחיר לתיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה נהדר ונחמד.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית גור, תל אביב.
משוב: 23/02/2021
תיאור השירות:
בדיקת מזגן, והחלפת סוללות בשלט.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן בן-נון, תל אביב.
אשרור: 17/11/2020
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במגן מפוצל בסלון.
חוות דעת:
זוהר מצא הסיבה לתקלה ונתן פתרון יסודי ומעניין תוך כדי מתן הסבר פרטני בסבלנות ובמקצועיות רבה אשר ניכרת כי היא "באה עם האיש". באיש מקצוען בתחומו לעילא ולעילא. הגיע בזמן שנקבע מראש. מחיר סביר בהחלט וכפי שתואם מראש. יחס, כאמור, מעולה וסבלני. כל המוסיף- גורע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן גמזה, תל אביב.
אשרור: 04/11/2020
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה בהנמכת גבס, שנבעה מפילטר סתום של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
ממש מעולה! חסך לי הגעה שלו, דיברתי איתו בטלפון, הוא הדריך אותי איך להגיע לפילטר ואיך לנקות אותו. ממש עשר מעשר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 652 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"כבחור צעיר הורי מאוד לחצו שאלך ללמוד הנדסת מכונות אבל הייתי בתקופת חיפוש עצמי. אחרי הצבא ראיתי שיש קורסים של לשכת התעסוקה למשוחררים טריים ומה שעניין אותי היה טכנאי קירור ומיזוג אוויר, ידעתי שזה תחום שאפשר רק להתפתח בו. אחרי הקורס הבנתי שאני לא יודע מספיק אז המשכתי ללמוד עוד" חולק זוהר.
את רוב זמנו הפנוי הוא מקדיש למשפחתו וילדיו. כשלא עסוק בלפזר את הילדים בחוגים השונים, הוא מחלק אוכל בבית התמחוי שבו מתנדב ועוזר במה שניתן. מעבר לכך, מספר זוהר שהוא מאוד אוהב מוזיקה ואף מנגן על גיטרה.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה האתגר שהיא מספקת באופן יומיומי. הסיפוק מגיע בסוף יום עבודה כשהוא רואה את החיוך המרוצה של הלקוח שהרגע פתר את בעייתו. בסתר ליבו, מספר זוהר, היה רוצה להיות רופא, בדיוק בגלל האהבה שלו לעזור לאנשים ולפתור בעיות.
סיפור שזכור במיוחד לזוהר היה כשקיבל שיחה בהולה מלקוח שאשתו בחודש תשיעי ומאוד קשה לה שהמזגן לא עובד. מיותר לציין שכעבור שעה, כשהגיע זוהר, בני הזוג כבר עברו למזגן של חדר היולדות. לתינוק ולאימא שלום.
זוהר מספר: "אני בתחום משנת 1991 – למדתי בקורס של לשכת התעסוקה והבנתי שהוא לא מספיק מעמיק אז המשכתי ללמוד בבית ספר להנדסאים במשך שנתיים נוספות".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
זוהר מעיד כי הניסיון המקצועי שרכש במהלך השנים עוזר לו להבין מה התקלה במהירות ובשל כך, אפילו משמש כיועץ לטכנאי מיזוג אוויר ואם זה לא מספיק הוא גם חשמלאי מוסמך .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.