ניקוי צינורות ניקוז בשני מזגנים עיליים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
זוהר נתן אחלה שירות. הוא הגיע בזמן, ניקה את הצינורות וזה פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב קובילינסקי, רחובות.
משוב: 30/10/2022
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
זוהר היה אחלה, הוא מצא פתרון זמני והיינו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן פ. רמת גן.
משוב: 30/08/2021
תיאור השירות:
ניקוי כללי ותיקון לוח בקרה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פריאל קורורי, נס ציונה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי מאד, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי לוי, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן, כלל יישור וניקוי שלו וכן סתימת חור בקיר שהייתה ממנו נזילה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש מקצועי, הגיע בזמן והיה נחמד מאוד. הוא עשה מעל ומעבר, עזר מאוד ויש לו המון ידע. הייתי ממליצה עליו לכל אחד שצריך תיקון של מזגנים, הוא מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סתיו רוזנטל, תל אביב.
משוב: 02/08/2016
תיאור השירות:
ניקוי של מזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית ראובן, נס ציונה.
אשרור: 11/12/2015
משוב: 23/06/2015
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה במזגן וניקוי שלו.
חוות דעת:
הוא עשה את מה שהיה צריך לעשות והיה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן גואטה, רחובות.
משוב: 12/03/2015
תיאור השירות:
ניקוי וסידור פטרייה בפתח אוורור מזגן מיני מרכזי שלא קירר.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע עם ניסיון, הוא זיהה מיד את הבעיה ניקה וסידר, הציע גם פתרונות ייעול אחרים והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ר. ב. נס ציונה.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במזגן רגיל (אלקו) 1 כ"ס ומילוי גז וניקוי חלקי של מזגן עילי אלקטרה 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
חבל רק שבילה חלק גדול מהזמן בשיחות טלפון ארוכות, גם במהלך העבודה וגם אחרי ששילמנו והעבודה הסתיימה, נשאר לדבר אצלנו בטלפון.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"כבחור צעיר הורי מאוד לחצו שאלך ללמוד הנדסת מכונות אבל הייתי בתקופת חיפוש עצמי. אחרי הצבא ראיתי שיש קורסים של לשכת התעסוקה למשוחררים טריים ומה שעניין אותי היה טכנאי קירור ומיזוג אוויר, ידעתי שזה תחום שאפשר רק להתפתח בו. אחרי הקורס הבנתי שאני לא יודע מספיק אז המשכתי ללמוד עוד" חולק זוהר.
את רוב זמנו הפנוי הוא מקדיש למשפחתו וילדיו. כשלא עסוק בלפזר את הילדים בחוגים השונים, הוא מחלק אוכל בבית התמחוי שבו מתנדב ועוזר במה שניתן. מעבר לכך, מספר זוהר שהוא מאוד אוהב מוזיקה ואף מנגן על גיטרה.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה האתגר שהיא מספקת באופן יומיומי. הסיפוק מגיע בסוף יום עבודה כשהוא רואה את החיוך המרוצה של הלקוח שהרגע פתר את בעייתו. בסתר ליבו, מספר זוהר, היה רוצה להיות רופא, בדיוק בגלל האהבה שלו לעזור לאנשים ולפתור בעיות.
סיפור שזכור במיוחד לזוהר היה כשקיבל שיחה בהולה מלקוח שאשתו בחודש תשיעי ומאוד קשה לה שהמזגן לא עובד. מיותר לציין שכעבור שעה, כשהגיע זוהר, בני הזוג כבר עברו למזגן של חדר היולדות. לתינוק ולאימא שלום.
זוהר מספר: "אני בתחום משנת 1991 – למדתי בקורס של לשכת התעסוקה והבנתי שהוא לא מספיק מעמיק אז המשכתי ללמוד בבית ספר להנדסאים במשך שנתיים נוספות".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
זוהר מעיד כי הניסיון המקצועי שרכש במהלך השנים עוזר לו להבין מה התקלה במהירות ובשל כך, אפילו משמש כיועץ לטכנאי מיזוג אוויר ואם זה לא מספיק הוא גם חשמלאי מוסמך .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.