היה ממש בסדר בסך הכל! הוא נתן לי טיפים בטלפון שעזרו לי לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גילי פאר, תל אביב.
משוב: 31/08/2023
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת קבל וחשמל.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כפיר א. תל אביב.
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
תיקון תקלה של מזגן עילי אלקטרה כולל החלפת סוללה ברכיב פנימי.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל תבור, תל אביב.
משוב: 20/10/2020
תיאור השירות:
בדיקת גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל פורר, תל אביב.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 11/06/2018
חוות דעת:
היה מליון אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ויץ, תל אביב.
משוב: 21/07/2016
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ה. תל אביב.
משוב: 09/06/2016
תיאור השירות:
תיקון עינית שלא עבדה במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי. הגיע בזמן עשה עבודה טובה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל רחמים, תל אביב.
אשרור: 19/11/2015
משוב: 24/08/2015
תיאור השירות:
בדיקת נזילה ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה אדיב, הגיע בזמן, והיה זמין.
גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק מ. תל אביב.
אשרור: 29/09/2015
משוב: 28/07/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן רצפה ישן.
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב לשצ'ינסקי, תל אביב.
אשרור: 15/09/2015
משוב: 15/07/2015
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי מחברת פאמילי.
חוות דעת:
הוא נתן לנו ייעוץ טלפוני מקדים לגבי רכישת מזגן חדש. הוא טען שלא כדאי לקנות והחליף לנו גז במחיר סביר למדי. הוא היה מאוד אדיב, גם בטלפון, וחסך לנו בהוצאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 253 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת גמר
אודות
ארז גולדשטיין הוא ממשיך המסורת המשפחתית של התעסקות בתחומי הקירור. כל המשפחה שלו עוסקת בתיקוני מקררים, חוץ ממנו – שהחליט ללכת דווקא על מזגנים.
"אני מאוד אוהב את המקצוע", הוא מספר. "יש בזה המון סיפוק, במיוחד אם אני מצליח לתקן מזגן במקום שהיו בו ארבעה טכנאים לפניי שלא הצליחו. יש בזה המון יצירה, אדרנלין, וסיפוק מלקוחות מרוצים."
הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד. "התקשר אליי מישהו שהיו אצלו שלושה או ארבעה טכנאים שלא הצליחו למצוא את התקלה שהייתה לו במזגן. אני הגעתי אליו ומהר מאוד מצאתי את התקלה אבל הוא לא האמין לי. אמרתי לו שאם הפיתרון שלי לא עובד הוא לא משלם - לא על חלקים ולא על השירות. כמה ימים אחר כך קיבלתי ממנו מכתב הכרת תודה שהיה שווה את הכל. זה כיף לקבל את הדברים האלה, זה נותן סיפוק מאוד גדול."
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא מתקן מזגנים הוא אוהב לבנות דברים, לחשוב על המצאות ולייצר מאפס, ונהנה מטיולים.
ארז עובד בתחום מיזוג האוויר כבר 27 שנים, ומנהל בגאווה את העסק המתמחים בתיקוני מזגנים.
"אני מאוד משתדל להיות אמין עם הלקוחות שלי", מספר ארז. "אם נתתי את המילה שלי אני אעמוד בה, גם אם זה אומר להפסיד כסף לפעמים. האמינות אצלי היא מעל הכל."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
הםמתמחים בכל תיקוני המזגנים, ועל כל עבודה ניתנת אחריות בין חצי שנה לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.